بررسیِ شرایطِ سقوطِ نیروی زمینی ، رایکا یا ملوان

پس از قطعی شدنِ سقوطِ علم و ادبِ تبریز و سپیدرود ، حالا یک تیمِ دیگر باید سهمیه ی سومِ سقوط به لیگِ دسته دوم را کامل کند .

در پایان هفته ی سی و سوم رقابت های لیگ یک ، تیم فوتبال سپیدرود مقابل بادران با نتیجه ی یک بر صفر شکست خورد و نام خود را به عنوان دومین سقوط کننده پس از علم و ادب که مدت‌هاست ، سقوطش قطعی شده ، مطرح کرد .

حالا و در شرایطی رقابت های لیگ یک روز آینده در هفته ی پایانی دنبال خواهد شد که سه تیم همچنان خطر سقوط به دسته ی پایین تر را احساس می کنند ؛ سه تیمی که به ترتیب نیروی زمینی با 32 امتیاز  و رایکا و ملوان بندرانزلی با 34 امتیاز هستند .

نکته ی جالب توجه این که رقبای این سه تیم هیچ کدام شانسی برای رسیدن به لیگ برتر یا خطری بابت سقوط احساس نمی کنند ؛ چرا که رایکا باید در خانه مقابل آرمان گهر بازی کند و ملوان هم در شیراز مقابل قشقایی ؛ دو تیمی که جایگاه شان در میانه ی جدول تثبیت شده است و در نهایت تیم نیروی زمینی در ورزشگاه غدیر با گل ریحان بازی خواهد کرد .

یکی از حالت های جدول رده بندی می تواند با توجه به پیروزی دو تیم ملوان و رایکا شکل بگیرد و در این صورت حتی اگر نیروی زمینی مقابل گل ریحان به برتری برسد ، باز هم تیم سقوط کننده ی سوم خواهد بود .

در صورتی نیروی زمینی می تواند از سقوط رهایی پیدا کند که یکی از تیم های ملوان یا رایکا یا هر دوی این تیم ها بازنده ی بازی های خودشان لقب بگیرند و در سوی دیگر تیم نیروی زمینی بازی خود با گل ریحان را با پیروزی تمام کند .

blank

حالتی که می تواند تا حد زیادی جدول را پیچیده کند ، تساوی ملوان و رایکا و پیروزی نیروی زمینی است ؛ البته در این حالت با توجه به این که هر سه تیم 35 امتیازی می شوند ، تفاضل گل پایین نیروی زمینی باعث می شود که باز هم شاگردان امید روانخواه سقوط کننده لقب بگیرند ؛ مگر این که با اختلافی بیشتر از 5 گل موفق به شکست گل ریحان شوند .

سه بازی قشقایی شیراز مقابل ملوان ، رایکا مقابل آرمان گهر و نیروی زمینی مقابل گل ریحان روز آینده از ساعت 20 به طور همزمان در شهرهای شیراز ، بابل و تهران پیگیری خواهد شد .

blank

"ورزش سه"

 

نوشته‌های تازه

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

بایگانی‌ها