نورمحمدی : در جام حذفی هدفی جز قهرمانی نداریم

مدافع تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تhکید کرد ، هدف شاگردان مهدی تارتار در جام حذفی تنها دستیابی به عنوان قهرمانی است .

حامد نورمحمدی درباره ی تساوی یک – یک تیمش برابر هوادار اظهارداشت : متاسفانه در دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم و گل خوردیم ، اما در ادامه تیم برتر میدان بودیم که متاسفانه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم . پس از گلزنی تیم هوادار با حمایت و تشویق جانانه ی هواداران گل مساوی را زدیم ، اما دیگر فرصتی برای زدن گل دوم نبود . طبیعتاً تساوی بهتر از باخت است ، ولی تیم ما در این بازی مستحق بُرد بود .

وی در ادامه با اشاره به نتایج خوب ملوان در فصل جاری خاطرنشان کرد : در ابتدای فصل تیم دیر بسته شد و خیلی‌ها فکر نمی‌کردند این‌قدر خوب نتیجه بگیریم . با این که مثل خیلی از تیم‌ها شرایط مالی ایده‌آلی نداشتیم ، اما فراتر از حد انتظار نتیجه گرفتیم و تلاش می‌کنیم تا در ادامه ی مسابقات این روند را تداوم بخشیده و بتوانیم حتی یک رتبه در جدول صعودکنیم .

مدافع تیم فوتبال ملوان بندرانزلی راجع به وضعیت این تیم در جام حذفی تصریح کرد : در این جام هدفی جز قهرمانی نداریم و تارتار هم تاکید کرده است که باید قهرمان شویم . در مرحله ی بعدی جام حذفی باید با سپاهان روبه‌رو شویم که بازی سختی است ، ولی هدف ما رفتن به فینال و رسیدن به قهرمانی است .

نورمحمدی با اشاره به مشکلات باشگاه ملوان تصریح کرد : ملوان یک تیم قدیمی و ریشه‌دار است و تمام مردم انزلی با این تیم زندگی می‌کنند . ملوان نیاز مبرمی به توجه ی ویژه ی مسوولان استانی دارد تا از لحاظ امکانات و مسایل سخت‌افزاری وضعیت بهتری پیداکند . استان گیلان و بندرانزلی پتانسیل بالایی دارند و حیف است که باشگاه بزرگی مثل ملوان به‌عنوان مثال یک زمین تمرین نداشته باشد .

نوشته‌های تازه

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

بایگانی‌ها