نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ؛ دورتموند به فینال اروپا صعودکرد

تیم فوتبال دورتموند با برتری در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برابر پاری سن ژرمن راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد .

تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه و دورتموند آلمان در دور برگشت مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ی یک بر صفر به سود دورتموند به اتمام رسید .

تک گل این دیدار را «متس هوملس» (۵۰) به ثمر رساند .

نیمه ی اول این دیدار در حالی انجام شد که دفاع منسجم زرد پوشان دورتموندی مانع از آن شد که ستاره‌های پاری سن ژرمن بتوانند موقعیت خطرناکی ایجاد کنند تا نیمه ی اول با تساوی بدون گل به پایان برسد .

اما در آغاز نیمه ی دوم و در حالی که این پاریسی‌ها بودند که به گل نیاز داشتند در دقیقه ی ۵۰ دورتموند صاحب یک ضربه ی کرنر شد و «یولیان برانت» با یک ارسال بلند توپ را به محوطه ی ۶ قدم فرستاد و «متس هوملس» با یک ضربه ی سر توانست گل برتری را برای دورتموند به ثمر برساند .

به دنبال این حمله پاریسی‌ها سراسر حمله شدند و در دقیقه ی ۶۰ راموس فرصت بسیار خوبی در پشت محوطه ی ۶ قدم داشت اما ضربه ی بی دقت او از روی دروازه ی حریف بیرون رفت .

در ادامه هم شانس با شاگردان لوییز انریکه همراه نبود و ۳ بار تلاش‌های این تیم با برخورد توپ به تیر دروازه ناکام ماند و بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید .

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ی یک بر صفر به سود دورتموند به اتمام رسیده بود و به این ترتیب دورتموند با برتری ۲ بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود .

در دیگر دیدار این مرحله شامگاه چهارشنبه تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم خواهندرفت تا دومین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود .

نوشته‌های تازه

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

بایگانی‌ها