بارانی : تصمیمات صفایی زشت و خنده‌دار بود

هافبک تیم فوتبال ملوان توضیحاتی درباره ی درگیری های ایجاد شده در انتهای دیدار برابر پرسپولیس ارایه کرد .

محمدصادق بارانی درباره ی برخورد جنجالی‌اش با بازیکن ملوان که با کوبیدن بطری آب روی زمین ، حاشیه ی بزرگی را در جریان بازی با پرسپولیس رقم زد ، اظهار داشت : جنجال که نبود . دقیقه ی 85 تعویض شدم و بیرون آمدم . تنها روی نیمکت نشسته بودم و بازیکن جانشین من بد ارسال کرد که توپ به اوت رفت . به او اعتراض کرده و گفتم چه سانتری کردی ؟ در ادامه داور چهارم در آن فشار لحظه ی حساس بازی ، علی صفایی را صدا کرد و گفت به من اخطار بدهد .

بارانی در بخش بعدی صحبت‌هایش با انتقاد از صفایی اضافه کرد : آقای داور اگر می‌خواهی در جریان بازی باشی و دوربین رویت بیاید ، برو کارکن و بیشتر زحمت بکش تا به درون زمین بیایی و جزو سه داور باشی . مثل ما بازیکنان که وقتی بازی نمی‌کنیم باید بیشتر تلاش کنیم تا در جمع 11 نفر باشیم . نه این که با این کارها بخواهی به چشم بیایی . من روی نیمکت نشسته بودم‌ و در اعتراض به بازیکن خودمان بطری آبی که دستم بود ، روی زمین زدم اما به من کارت زرد داد . این تصمیم خیلی خنده‌دار و زشت بود .
کاپیتان ملوان درمورد اعتراض‌های مازیار زارع به داور ، گفت : خنده‌دار است وقتی تیم دقیقه ی 85 بازی تحت فشار است ، چنین تصمیمی بگیرد . نمی‌گویم فوتبال وحشتناکی بازی کردیم اما مقابل پرسپولیس که مهره ، بازیکنان بزرگ و مربی خوبی دارد ، بد بازی نکردیم .
بارانی درمورد صحنه ی برخورد مشکوک بیرانوند و مهدی مومنی ، توضیح داد : آن صحنه را ندیدم و نظری ندارم .
وی درمورد نتایج ضعیف ملوان پاسخ داد : باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم اما بد بازی نمی‌کنیم .

یک پاسخ در “بارانی : تصمیمات صفایی زشت و خنده‌دار بود”

  • احسان
    30 مهر 1401 at 4:25 ب.ظ

    تعصب و حساسیت آقای صادق بارانی کاپیتن ارزنده و با تجربه بسیار قابل تحسین است . ملوان خیلی خوب کار می کنه و فعلاً از نیمی از توان و قدرت خودش (هواداران) بی بهره ست و اگه فرصت بهره گیری از تمام قدرتش رو پیدا کنه بی تردید نتایج خوبی رقم خواهدزد . دم آقا یحیی هم گرم که بر خلاف ساپینتو شومن ،عقده یی و فرصت طلب ، که اجازه ی حضور هیچ تماشاگری رو در ورزشگاه نداد ، با حضور تعداد زیادی تماشاگر انزلی چی مخالفت نکرد .

نظرات بسته شده است.

نوشته‌های تازه

فروردین 1403
ش ی د س چ پ ج
 1314151617
18192021222324
25262728293031
01020304050607
0809101112  

بایگانی‌ها