صحبت‌های جنجالی مازیار زارع بعد از بازی با پرسپولیس !

مازیار زارع همان قدر که کنار زمین عصبانی بود ، مقابل خبرنگاران هم با همان حالت ایستاد و انتقادات زیادی را به داور مسابقه داشت .

مازیار زارع که در اواخر بازی تیمش با پرسپولیس از کوره در رفته و به دلیل عصبانیت غیرقابل کنترل شده بود ، با همان حالت در میکسدزون مقابل خبرنگاران قرارگرفت .

صحبتی پنج دقیقه‌ یی با رگی که از گردن بیرون زده و صدای بلندی که از چهره‌یی برافروخته بیرون می‌آمد . وی که انتقاداتش به سمت علی صفایی داور مسابقه بود ، بارها او را با کلمه (این) خطاب کرد تا نشان دهد چه مقدار عصبانی است .

صحبت‌های مازیار زارع این گونه شروع شد : خسته نباشید می‌گویم و به پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم . مشکل خاصی نبود و خیلی خوب بازی برگزارمی‌شد و هر دو تیم موقعیت داشتند . آن کسی که از موقعیتش بهتر استفاده کرد ، برد . ما بازی را خوب کنترل کردیم و در نیمه ی اول پرسپولیس را خوب کنترل کردیم . در نیمه ی دوم هم چنین چیزی بود . هم ما و هم پرسپولیس توپ‌های خوبی روی دروازه آوردیم .

مازیار زارع سپس صحبتش را با انتقاد از داور‌ بازی ادامه داد و گفت : یک چیزی بگویم ؟ خود داوران باعث جنجالی شدن مسابقه می‌شوند . من خدایی نکرده به نیمکت پرسپولیس و آقا یحیی و آقا کریم که بزرگ تر من هستند کوچک‌ترین بی ادبی نکردم . اصلاً هم موضوع خاصی با نیمکت پرسپولیس نبود . من فکر می‌کنم باید یک کلاس توجیهی برای داوران بگذارند . همان طور که ما را چپ و راست محروم می‌کنند . یک کلاس برای داور بگذارند که رفتار را یاد بگیرند . من تا لحظه ی پنالتی هیچ اعتراضی نداشتم و شما می‌توانید فیلم بازی را ببینید .

او که از اتفاقات پیش آمده بسیار ناراحت بود با چهره‌یی سرخ و صدایی بلند گفت : من به چه کسی حرفم را بزنم . بروید از آقای زرگر بپرسید ؛ چه قدر به ایشان گفت (زرگر به علی صفایی ، داور مسابقه) کارت ندهید . بازیکن من با رفیق و هم تیمی خودش حرف زده به او کارت می‌دهی ؟ مگر می‌شود چنین چیزی ؟ مدیریت کردن بلد نیستی ؟ اصلاً در حد و اندازه ی این بازی نبود . تیمی که عقب است و در زمین خودش بازی دارد و در بحران است چپ و راست به بازیکنان و نیمکت کارت می‌دهد . داورها فقط به نیمکت‌ها کارت می‌دهند . چه خبر است ؟ من که در صحنه ی پنالتی حرف نزدم و از کوره در نرفتم . باعث و بانی تمام اتفاقات زمین آقای داور بود . چرا کسی یقه ی آن را نمی‌گیرد ؟ فقط بازیکنان و مربیان و هواداران محروم می‌شوند . می‌آیند فقط هوادار را محروم می‌کنند . تماشاگر که محروم نیست ؛ دارد استراحت می‌کند !

وی که بسیار عصبانی بود ، صحبت خود را این گونه ادامه داد : این داور برای این بازی بود ؟ پرسپولیس صدرجدول و ملوان ته جدول ؛ من باید بجنگم خودم را بالا بکشم . پرسپولیس باید ببرد و صدرنشین باشد . این داور طفل را می‌فرستند برای بازی . این هنوز بچه است و نمی‌داند چند به چند بازی می‌کنند . به خدا نمی‌داند چند به چند بازی می‌کنند . باعث و بانی از کوره در رفتن‌ها همین داوران هستند . فدراسیون بیاید بنشیند و برای داوران کلاس توجیهی بگذارد . منی که عصبانی شدم و از کوره در رفتم . باعث ‌و بانی اش همین آقای داور بود . الان من محروم می‌شوم و ایشان کار خود را ادامه می‌دهد .

سرمربی ملوان صحبت خود را با صدای بلند این گونه ادامه داد : بروید از آقای زرگر بپرسید . بروید از داور چهارم بی عرضه بپرسید که یک کلمه حرف نزد . شما مگر کمک نیستید ؟ من دارم حرکت دست را می‌بینم . خطا گرفته و با حرکت دست ۱۰ متر می‌آید جلوتر . می‌دانید چرا ؟ چون ما در برخی مسایل ضعیف هستیم .

یکی از خبرنگاران به زارع گفت آخر بازی گفتید من می‌دانم . وی در واکنش به این حرف گفت : داستان ادامه دارد ؛ داستان ادامه دارد . (با تاکید)

سرمربی ملوان در خصوص محرومیت احتمالی‌اش گفت : ناز شصت آن‌ها ؛ محرومم کنند . اما چه کسی باعث این عصبانیت شد ؟ وقتی من دلیلم موجه دارم ؛ بازیکن من به رفیق خودش حرف زده و کارت گرفته است ، چه طوری می‌توانم در این شرایط که این همه فشار بر روی من است از کوره درنروم ؟
سپس یکی از خبرنگاران گفت علی صفایی به شما گفته در صحنه ی مشکوک به پنالتی برخورد بوده اما پنالتی نیست . زارع در جواب گفت : اصلاً سر صحنه ی پنالتی چون چیزی ندیدم ، نمی‌توانم زیاد حرف بزنم . اما به داور گفتم چرا به بازیکنم کارت ندادی که داور گفت برخورد بود . بعد من به داور گفتم اگر برخورد بود چرا خطا نگرفتی ؟ من اصلاً سر صحنه ی پنالتی بحث ندارم ، چون ندیدم . دیدید من سر آن صحنه ساکت کنار خط ایستاده بودم . داورها باعث عصبی شدن تیم‌ها می‌شوند . با رفتاری که با بازیکنان و مربیان دارند ، آدم را عصبی می‌کنند . نمی‌توانند مدیریت کنند . تیمی که این همه بحران دارد و ته جدول است ، نمی‌تواند مدیریت کند . بروید از آقای زرگر بپرسید چند بار گفت کارت ندهد . اما باید کارت بدهد ؛ او را در دوربین نشان می‌دهد . این (داور) الان می‌رود و شاید ۱۰ هفته ی دیگر بازی استقلال یا پرسپولیس را سوت بزند . باید برود و تعریف کند که به مربی ملوان کارت دادم ؛ فلان کار را کردم ؛ الان کیف می‌کند .

وی که تا لحظه آخر بسیار عصبانی بود و با صدای بلند صحبت می‌کرد ، در انتها گفت : فدراسیون ؛ الان برو پشت داورت قراربگیر . هیچ نیازی به شما ندارم . محرومم کنید و می‌روم خانه می‌نشینم . اصلاً برای من مهم نیست ، چون هیچ وقت پشت مربیان و بازیکنان نبودید . پشت داور باید قایم شوید ؛ آقای تاج در چشمانت نگاه می‌کنم و می‌گویم . باید بروید و پشت داوران بایستید . بازی پخش زنده هم بوده ؛ برای تک تک شماها متاسفم .

2 replies on “صحبت‌های جنجالی مازیار زارع بعد از بازی با پرسپولیس !”

  • blank
    سیاوش
    29 مهر 1401 at 8:42 ب.ظ

    من از این داور فرصت طلب که سرسپردگی خویش را این گونه آشکارا به تیم تهرانی نشان داد تا فدراسیون پاداش به او بدهد ، یک سوال دارم :
    فرض کنیم بازی را ملوان یک هیچ جلو بود ،‌آیا این خطایی که بیرانوند روی مومنی انجام داد را اگر ایمان صادقی روی مهاجم پرسپولیس انجام می داد ،‌جرات داشت پنالتی نگیرد ؟ آشکارا می گویم ، پنالتی می گرفت و کارشنان داوری نیز پنالتی وی را درست اعلام می کردند . و به این گونه است که تیم پرسپولیس سال هاست در لیگ برتر حضور دارد آن هم با یک ستاره ی قلابی .

  • blank
    احسان
    30 مهر 1401 at 4:03 ب.ظ

    با سلام ، به نظر من داوری به جز در صحنه های پایانی بازی خوب بود . ملوان در مقابل تیم پرسپولیس با آن همه ستاره و ملی پوش کم نیاورد و بازی قابل تحسینی انجام داد . باخت کمرنگ ( 1-0 ) آن هم با تک موقعیت گل یک بازیکن میلیون دلاری زیاد قابل سرزنش نیست . به طور قطع چیزی که تا حالا بیش از هر چیز مانع نتیجه گیری خوب ملوان شده ، استرس بیش از حد بازیکنان جوان ملوانه و این استرس اگه مدیریت بشه تیم موفق خواهدبود . شاید جذب دوباره ی حمید کاظمی به عنوان مهاجم بد نباشه تا وینگر های تکنیکی ملوان مثل مومنی و بازگیر از دو طرف آزاد شوند و موقعیت و فرصت سازی بیشتری حاصل شود . توقعات باید منطقی باشه تیم های سپاهان ، تراکتور ، پرسپولیس ، استقلال ، گل گهر و فولاد و … صرف نظر از تجربه ی بیشتر ، صدها میلیارد تومان سرمایه گذاری کردند و مصاف با این تیم ها بسیار دشوار است ، ملوان در این فصل باید بتونه به خصوص از بقیه ی تیم ها مثل پیکان ، هوادار ، آلومینیوم ، مس و … به خصوص تو انزلی امتیاز کامل رو بگیره .

نظرات بسته شده است.

نوشته‌های تازه

فروردین 1403
ش ی د س چ پ ج
 1314151617
18192021222324
25262728293031
01020304050607
0809101112  

بایگانی‌ها