لیگ قهرمانان اروپا ؛

رئال مادرید – بایرن مونیخ / چه تیمی حریف دورتموند در فینال خواهدشد ؟

در دور برگشت مرحله ینیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ است .

در چارچوب دور برگشت مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی اش سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ است .

دیدار رفت ۲ تیم در ورزشگاه آلیانز آره نا با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید . وینیسیوس جونیور هر دو گل کهکشانی ها را به ثمر رساند و در سوی مقابل لروی سانه  و هری کین گلزنان باواریایی‌ها بودند .

رئالی‌ها در بازی رفت محتاطانه بازی می‌کردند و این تصورمی‌رفت که کارلو آنچلوتی به تساوی در مونیخ نیز راضی است ، اما شاگردان توماس توخل بازی هجومی را به نمایش گذاشتند ، ولی از پس کهکشانی بر نیامدند .

شاگردان آنچلوتی شنبه ی هفته ی جاری با پیروزی ۳ بر صفر مقابل کادیز و شکست ۴ بر ۲ بارسلونا مقابل خیرونا برای سی و ششمین بار قهرمان لالیگا را به دست آوردند تا با انگیزه ی مضاعف تری پا به بازی با بایرن مونیخ‌ها بگذارند و بازیکنان رئالی امیدوارند با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باز هم برترین تیم اروپا شوند .  

در سوی مقابل بایرن مونیخ در فتح بوندسلیگا و جام حذفی آلمان ناکام ماند و به همین دلیل تنها شانس آن‌ها برای کسب جام لیگ قهرمانان اروپا است و مطمئناً توخل و شاگردانش تمام توان خود را برای رسیدن به این مهم به کار خواهندگرفت تا ناکامی های شان را جبران و از خاطر هوادارن شان پاک کنند .

 ۲ تیم تاکنون ۲۷ بار  به مصاف یکدیگر رفته اند که ۲۵ بازی در مراحل حذفی بوده است که سهم رئال مادرید ۱۱ و بایرن مونیخ ۱۲ پیروزی بوده است . ۴ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است .

دیشب دورتموند با یک گل از سد پاری سن ژرمن گذاشت و در مجموع با برتری ۲ بر صفر راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد و باید منتظر ماند و دید آیا شاهد یک فینال تمام آلمانی خواهیم بود یا این که زنبور‌ها باید به مصاف کهکشانی‌ها بروند .

شیمون مارسینیاک داور ۴۳ ساله ی لهسانی قضاوت این دیدار مهم را برعهده دارد .

خبرنگار : سجاد هدایت پور 

نوشته‌های تازه

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

بایگانی‌ها