مهران احمدی : می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از برنامه ی این تیم برای کسب جام قهرمانی خبرداد .

 ملوان با عبور از سایپا توانست به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی صعودکند ؛ صعودی که چندان راحت نبود و در وقت‌های اضافه به دست آمد . مهران احمدی ، هافبک تیم ملوان ، در این باره به خبرنگار ما گفت : بازی خیلی خوبی بود ، چرا که حریف‌مان سایپا بود . هر چند سایپا در حال حاضر در لیگ یک حضوردارد اما تیمی ریشه‌دار و بزرگ است که سابقه ی قهرمانی در لیگ برتر را دارد . دو تیم خوب بودند اما شاید به‌خاطر این که ما در لیگ برتر هستیم و شرایط بهتری داریم ، در اوقاتی از بازی همه چیز یک‌طرفه می‌شد .

وی افزود : به نظرم سایپا خوب دفاع کرد و توانست بازی را اداره کند . البته دو پنالتی ما در نیمه ی اول گرفته نشد . شرایط طوری بود که هر چه از بازی می‌گذشت ، شرایط برای ما سخت‌تر می شد . سایپا منظم بازی کرد اما خدا را شُکر ما برنده شدیم . در روزی که می‌توانستیم ۵-۶ گل بزنیم ، پیروز شدیم و اجازه ندادیم کار به ضربات پنالتی بکشد . همین که ملوان شخصیت دارد و تا آخرین لحظه برای تغییر نتیجه می‌جنگد ، برای مان مهم است .

این بازیکن درباره ی تاکتیک ملوان در این بازی و عملکرد شخصی خودش عنوان کرد : چون بازی سایپا بسته بود ، ما مجبور بودیم از ارسال‌های بلند استفاده کنیم . این را هم بگویم که هر وقت آمار شخصی برای کسی به دست می‌آید ، آن آمار فقط متعلق به آن فرد نیست . من اگر چندین پاس گل داده‌ام ، ثمره ی تلاش کل تیم بوده است . به اعتقاد من در هیچ تیمی آمار شخصی وجودندارد و هر چه هست متعلق به همه ی بازیکنان است . خدا را شُکر میکنم که با پاس گل‌هایم تا به اینجا برای تیمم مثمرثمر بوده‌ام .

احمدی در پاسخ به این که ملوان چه برنامه‌یی برای ادامه ی فصل دارد ، ادامه داد : ملوان ریشه دار است و سابقه ی قهرمانی جام حذفی دارد ، پس می‌تواند خود را یکی از صاحبان این تورنمنت بداند . شاید از ابتدای فصل چنین برنامه یی نداشتیم اما از حالا به بعد تلاش می‌کنیم که یک یادگاری ماندگار برای مردم انزلی از خودمان به جا بگذاریم . شاید در لیگ برتر از رسیدن به عنوان قهرمانی کمی دور شده باشیم اما در جام حذفی صددرصد انرژی خود را می‌گذاریم که قهرمان شویم .

او در پایان گفت : من در این سه سال که پیراهن مقدس تیم ملوان را پوشیدم تقریباً به تمام آن چیزهایی که یک فوتبالیست می‌تواند برسد ، رسیده‌ام . خدا را شُکر مردم انزلی من را دوست دارند و هیچ چیز از این مهم تر نیست . من همه ی توان خودم را برای پیراهن ملوان می‌گذارم . از هواداران تشکر می کنم که در تمام شرایط همراه ما بودند و از تیم حمایت کردند . امیدوارم فصل برای مان جوری تمام شود که تمام مجموعه ی ملوان و شخص خودم به بهترین شکل جواب محبت هواداران و مردم را داده باشیم .

نوشته‌های تازه

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

بایگانی‌ها