جعفری : ذوب‌آهن را که بُردیم انگار قهرمان جام جهانی شدیم

وینگر تیم فوتبال ملوان گفت : بهترین بازی در این فصل دیدار مقابل سپاهان بود که خودم دو گل زدم و تیم ما هم سپاهان را در اصفهان بُرد .

رضا جعفری درباره ی روند تیم فوتبال ملوان در سال گذشته ، اظهارداشت : من فصل گذشته در ملوان نبودم اما این تیم در آن فصل جزو تیم‌های پایین جدول بود . از ابتدای این فصل زمانی که تمرینات ملوان شروع شد ، به جایگاه ملوان در جدول خوشبین‌تر شدم . هواداران این تیم هم تصور نمی‌کردند که ملوان تا این میزان موفق شود .

وی افزود : خداراشکر با درایت مهدی تارتار و بچه‌ها ، تیم خوبی را درست کردیم . همه از همه ی توان خود استفاده می‌کنند و نتیجه می‌گیرند و این پیشرفت اتفاقی نیست .

با نساجی نتوانستم نتایج خوبی در فصل گذشته بگیرم

وینگر ملوان عنوان کرد : فصل گذشته در نساجی بودم و با این تیم نتوانستیم نتایج خیلی خوبی بگیریم و تنها سهمیه ی تیم در لیگ حفظ شد . خوشحالم که پس از جدایی از نساجی ، ملوان را انتخاب کردم . حضور در این تیم به پیشرفت فوتبالی من بسیار کمک کرد و واقعاً راضی بودم .

وی ادامه داد : ۱۴۰۲ سال خیلی خوبی برایم بود ، زیرا توانستم به تیم ملوان کمک کنم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم تا حداقل سهمیه ی آسیایی را بگیریم و یکی از لطف‌های هواداران را جبران کنیم . من در این شهر زندگی می‌کنم و می‌بینم که چه طور هواداران ملوان این تیم را دوست دارند و فوتبالی هستند .

جعفری: ذوب‌آهن را که بردیم انگار قهرمان جام جهانی شدیم/ بهترین بازی‌ام مقابل سپاهان بود

بهترین اتفاق در سال گذشته بُرد سپاهان و ذوب آهن بود

جعفری یادآورشد : بهترین بازی در این فصل دیدار مقابل سپاهان بود که خودم دو گل زدم و تیم ما هم این بازی را پیروزشد . در کنار آن بُرد برابر ذوب آهن اتفاق خوب دیگری بود که در این فصل برایم رخ داد . زیرا این تیم به مهدی تارتار و بازیکنانی که از ذوبی‌ها جدا شده بودند خیلی کم لطفی کرد و آن ها راضی نبودند . یک سری اتفاقات افتاده بود که من در جریان آن نیستم برای همین دیدار برابر ذوب آهن برای ما حساس بود و خیلی خوشحالم که توانستیم در اصفهان بازی را ببریم .

بدترین اتفاق ۱۴۰۲ شکست مقابل شمس آذر بود

وی اضافه کرد : بدترین اتفاق شکست مقابل شمس آذر بود و ما از امتیاز میزبانی استفاده نکردیم و می‌توانستیم با بُرد در چنین بازی مهمی به رده ی دوم جدول برسیم اما این موقعیت را از دست دادیم .

وینگر ملوان درباره ی یکی از خاطرات خود در سال گذشته خاطرنشان کرد : وقتی بازی با ذوب آهن را بردیم و به رختکن رفتیم پوریا پورعلی از خوشحالی نمی‌دانست که چه کاری کند و رفتار و کارهای او طوری بود که به نظر می‌رسید قهرمان جام جهانی شدیم و آن قدر روی او فشار بود و از ذوب آهن کم لطفی دیده بود ، دوست داشت تا این بازی را ببریم .

جعفری: ذوب‌آهن را که بردیم انگار قهرمان جام جهانی شدیم/ بهترین بازی‌ام مقابل سپاهان بود

مهم ترین بازی ما در سال گذشته مقابل گل گهر بود

وی گفت : تیم ما امسال هم بازی به بازی پیش می‌رود و هیچ بازی آسان نیست . با توجه به جایگاهی که در جدول داریم بازی‌ها برای ما راحت‌تر می شود و امیدوارم تمام تلاش خود را بکنیم تا به جایگاه خوبی برسیم . مهم‌ترین بازی سال گذشته ی ملوان مقابل گل گهر بود که از حساسیت بالایی برای ما برخورداربود .

نوشته‌های تازه

فروردین 1403
ش ی د س چ پ ج
 1314151617
18192021222324
25262728293031
01020304050607
0809101112  

بایگانی‌ها