جریمه و محرومیت برای ملوان ها و دیگر تیم های لیگ برتری

کمیته ی انضباطی آرای خود را در خصوص اتفاقات در هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال صادرکرد .

به گزارش “سپید نیوز” از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، آرای صادر شده به شرح زیر است :

* دیدار تیم های سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در هفته ی 27 رقابت های لیگ برتر برگزار و از سوی فرشید فرجی و ابوالفضل بامدادی ، تماشاگران منتسب به تیم سپاهان تخلفانی مبنی بر انداختن لیزر که منجر به وقفه و تحریک عمومی شد ، رخ داد . بر همین اساس طبق مواد 60 و 54 مقررات انضباطی هر یک از نفرات جداگانه به یک سال از حضور در کلیه ورزشگاه های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم هستند . این رای قابل تجدید نظر است .

باشگاه ملوان بندرانزلی به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری به 250 میلیون ریال جریمه ی نقدی محکوم شد . این رای قابل تجدیدنظر است .

باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 200 میلیون ریال جریمه ی نقدی پرداخت کند . این رای قابل تجدیدنظر است .

باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل استفاده از لیزر و مواد محترقه منجر به توقف بازی توسط تماشاگران منتسب به یک میلیارد ریال جریمه ی نقدی محکوم شد . این رای قابل تجدیدنظر است .

حسین شاهین ، مدیررسانه یی تیم ملوان بندرانزلی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد ، به 300 میلیون ریال جریمه ی نقدی محکوم شد . این رای قابل تجدیدنظر است.

محمدرضا مولایی ، مربی تیم ملوان بندرانزلی به دلیل استنکاف از اجرای رای محرومیت ، یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 400 میلیون ریال جریمه ی نقدی پرداخت کند . این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه ی نقدی قابل تجدیدنظر است .

* دیدار تیم های آلومینیوم اراک و استقلال تهران در هفته ی 25 لیگ برتر برگزار و از سوی محمد نوازی ، مربی تیم آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد ، رخ داد . وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت 6 ماه و پرداخت 300 میلیون ریال جریمه ی نقدی محکوم شد . این رای از حیث محرومیت تعلیقی قطعی و از حیث جریمه ی نقدی قابل تجدیدنظر است .

باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل نقض اصولی رفتار و پرتاب مواد محترقه توسط تماشاگران تیم باید 510 میلیون ریال جریمه ی نقدی پرداخت کند . این رای قابل تجدیدنظر خواهی است .

تیم استقلال تهران به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری و پرتاب مواد محترقه از سوی تماشاگران منتسب ، به 300 میلیون ریال جریمه ی نقدی محکوم شد .

* مسابقه ی تیم های ملوان بندرانزلی و تراکتور تبریز در هفته ی 26 برگزار و از سوی محمدرضا مولایی ، مربی تیم ملوان بندرانزلی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد ، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 300 میلیون ریال جریمه ی نقدی پرداخت کند . این رای از حیث جریمه ی نقدی قابل تجدیدنظر است .

* مسابقه ی تیم های مس کرمان و پرسپولیس تهران در هفته ی 26 لیگ برتر برگزار و از سوی سعید قراین ، مدیررسانه یی تیم مس کرمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد . وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 400 میلیون ریال جریمه ی نقدی پرداخت کند . این رای قابل تجدید نظر است .

محسن جعفری ، تدارکات تیم مس کرمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه انجام داده است . وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 300 میلیون ریال جریمه ی نقدی پرداخت کند . این رای قابل تجدیدنظر است .

باشگاه مس کرمان به خاطر حمله فرد ناشناس منتسب به باشگاه به داور و مقام رسمی و توهین به ایشان و عدم معرفی از سوی باشگاه، این تیم باید 2 میلیارد ریال جریمه ی نقدی پرداخت کند . این رای قابل تجدیدنظر است.

امیر حسین میرزایی ، عوامل منتسب به باشگاه مس کرمان به دلیل حمله ور شدن به مقام رسمی مسابقه و بدرفتاری نسبت به ایشان ، به سه ماه محرومیت از حضور در کلیه ی ورزشگاه های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم است و باید 1 میلیارد ریال جریمه ی نقدی پرداخت کند . این رای قابل تجدیدنظر است .

باشگاه مس کرمان به خاطر وقفه در بازی به علت آمدن تماشاگران منتسب به زمین بازی و انداختن لیزر و پرتاب ترقه به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد . این رای قابل تجدیدنظر است .

* مسابقه ی تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در هفته ی 27 لیگ برتر برگزار و از سوی مجتبی طاهری، مربی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد ، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد . محرومیت قطعی و جریمه ی نقدی قابل تجدیدنظر است .

باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری باید 250 میلیون ریال جریمه ی نقدی پرداخت کند .

رضا حافظی ، تدارکات تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی که منجر به اخراجش شد باید 50 میلیون ریال جریمه ی نقدی پرداخت کند . وی دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد . این رای از حیث محرومیت قابل تجدیدنظر و از حیث جریمه قطعی است .

* مسابقه ی تیم های صنعت نفت آبادان و مس کرمان برگزار و از سوی حجت جهرمی ، سرپرست تیم مس کرمان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه ، اخراج شد . وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت یک میلیارد ریال جریمه  نقدی محکوم شد . این رای قابل تجدیدنظر است .

ولی میرزایی ، مربی تیم مس کرمان نیز به دلیل توهین و اعتراض مکرر نسبت به مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد باید 200 میلیون ریال جریمه ی نقدی پرداخت کند . وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است . این رای قطعی است .

محمد جعفری ، تدارکات تیم مس کرمان به خاطر رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه ی نقدی محکوم شد . این رای قابل تجدیدنظر است .

تیم صنعت آبادان به دلیل توهین و پرتاب بطری به سمت نیمکت تیم حریف توسط تماشاگران منتسب ، باید 510 میلیون ریال جریمه ی نقدی پرداخت کند . این رای قابل تجدیدنظر است .

نوشته‌های تازه

فروردین 1403
ش ی د س چ پ ج
 1314151617
18192021222324
25262728293031
01020304050607
0809101112  

بایگانی‌ها