ایمان صادقی : فولاد یک بار از چنگ مان فرار کرده بود

ایمان صادقی می‌گوید ، صحبت‌های بین دو نیمه ی مازیار زارع باعث شد تا ملوان پیروزی مقابل فولاد را حفظ کند .

ایمان صادقی دروازه‌بان تیم ملوان عملکرد خوبی در مقابل فولاد داشت و به پیروزی تیمش برابر شاگردان نکونام کمک کرد . این دروازه‌بان باتجربه در گفت و گو با خبرنگار ما به این پیروزی پرداخته و می‌گوید ملوان در هفته‌های بعدی جایگاهش را از این بهترخواهدکرد .

* تیم سختکوش فولاد را شکست دادید ، نظرت درباره ی این بازی چیست ؟
ما همان سری قبل که فولادی‌ها به بهانه ی نامساعد بودن شرایط جوی بازی نکردند هم آمادگی شکست دادن آن ها را داشتیم و می‌دانستیم با برد این تیم می‌توانیم از بحران خارج شویم اما در آن زمان این اتفاق نیفتاد و در این مدت هم تیم ما علیرغم بازی‌های خوبی که انجام می‌داد نتایج خوبی نگرفت . این مسایل باعث دوبرابر شدن انگیزه‌ ی ما شد که حتماً این دیدار خانگی را با برد پشت سر بگذاریم تا شرایط‌ تیم را در جدول بهبود ببخشیم که همین طور هم شد .

* به یک پیروزی پُرگل هم دست پیدا کردید . 
نیمه ی اول که شروع شد استارت خوبی زدیم و از همان ابتدا تیم پرمهره‌ی فولاد را تحت فشار قراردادیم و توانستیم برخلاف بازی‌های قبل که توپ‌های مان گل نمی شد ، با دقت بیشتری که بچه‌ها به خرج دادند و در همان دقایق به دو گل برسیم که البته با گل فولادی‌ها کمی اوضاع سخت شد اما با صحبت‌های بین دو نیمه‌ ی آقای زارع دوباره بازی را در دست گرفتیم و با زدن گل سوم پیروز میدان شدیم .

* درمورد عملکرد خودت صحبت کن ، شب خوبی را مقابل مهاجمان فولاد پشت سر گذاشتی .
برای یک دروازه‌بان خیلی مهم است که عملکرد مثبتش با امتیاز گرفتن تیمش همراه باشد و این موضوع در دیدار مقابل تیم های بزرگ اهمیت دوچندانی پیدا می کند . من در بازی‌های قبل هم تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام می‌دادم و دوست داشتم کلین شیت کنم اما هربار روی برخی اشتباهات فردی ، گل به خودی و ضربات پنالتی دروازه‌ام باز می‌شد که در بازی برابر فولاد این اتفاقات رخ نداد تا بتوانم در لحظاتی که تیم تحت فشار است ، عملکرد خوبی داشته باشم . در چندین صحنه ناجی دروازه‌ام شدم و اجازه گلزنی به مهاجمان خوب فولاد که هم در حرکات زمینی و هم توپ های هوایی شانس های زیادی داشتند ، ندادم . امیدوارم با کمک سایر بازیکنان هم کلین‌شیت کنم و هم روند بردهای تیم در هفته‌های بعد ادامه پیداکند تا کم کم شرایط برای ما بهتر و بهتر شود .

نوشته‌های تازه

فروردین 1403
ش ی د س چ پ ج
 1314151617
18192021222324
25262728293031
01020304050607
0809101112  

بایگانی‌ها