مربی ملوان : تیم متفاوتی در ادامه ی لیگ خواهیددید

مربی ملوان از عملکرد بازیکنان این تیم در بازی مقابل تراکتور ابراز رضایت کرد.

تراکتور و ملوان امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته ی یازدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی یک بر یک رسیدند . مهران برزگر ، مربی ملوان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد : بازی خیلی سختی داشتیم . از بازیکنان مان تشکر می‌کنم . آن‌ها دستورات تاکتیکی آقای زارع را مو به مو اجرا کردند . علی‌رغم بازی‌های خوبی که در هفته های گذشته به نمایش گذاشتیم و نتیجه نگرفتیم ، امروز شرایط ایده‌آل بود . ان‌شاالله روند رو به رشدمان ادامه پیدا می‌کند و ملوان متفاوتی در ادامه ی لیگ می‌بینیم .

او افزود : ما راه‌های ارتباطی بازیکنان تراکتور را بستیم و با آنالیز دقیق از تراکتور و بازی مستقیم ، این تیم را کنترل کردیم . بازیکنان مان حتماً به خودباوری می‌رسند و ملوان در ادامه ی لیگ ، متفاوت عمل می‌کند . تراکتور یک تیم خوب و مدعی است . ما برای تعطیلات برنامه‌ داریم و مطمئناً طوری عمل می‌کنیم که در ادامه ی لیگ عملکرد خوبی داشته باشیم .

مربی ملوان در واکنش به این که تیم بزرگ تراکتور موقعیت‌های زیادی داشت ، گفت : ملوان هم تیم بزرگی است . موقعیت‌های بی‌شمار در این بازی اتفاق نیفتاد . ما در اکثر بازی‌های مان تیم مالک میدان هستیم و عالی عمل می‌کنیم . طراحی بازی برای هر مربی متفاوت است . ما سعی کردیم راه‌های نفوذ تراکتور را ببندیم و به آن‌ها ضربه بزنیم . ملوان بعد از مدت‌ها به لیگ برتر بازگشته و از لحاظ نتیجه‌گیری فشار روانی روی بازیکنان جوان مان است . ما توانستیم از تراکتور امتیاز بگیریم . نه این که خوشحال باشیم اما توانستیم روند شکست‌های مان را متوقف کنیم .

برزگر درباره ی گل مردود تراکتور در این بازی بیان کرد : ما از روی تصاویر داوری راحت نظر می‌دهیم اما کمک داور در آن واحد نظرش را می‌دهد . باید به این نظر احترام گذاشت . ما هم از داوری گله داریم . ما در بازی‌های گذشته‌مان ضرر کردیم . شما ببینید که خطاهایی گرفته شده که درست نبوده ، مثلا روی گل اول تراکتور . در کل ، داور هم مانند باقی انسان‌هاست .

نوشته‌های تازه

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

بایگانی‌ها