پورغلامی : جای ملوان در لیگ برتر خالی بود

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید ، تیم ملی فوتبال ایران باید هرچه زودتر تکلیفش معلوم شود .

فرهاد پورغلامی درباره ی صعود ملوان به لیگ برتر اظهار کرد : به کادرفنی ، همه ی اعضای تیم ملوان و مخصوصاً به مازیار زارع ، پزمان نوری و پوررشید تبریک می‌گویم . به اندازه ی کافی باید از آقای پوررشید به عنوان اسپانسر تشکر و قدردانی کرد که حمایت کرد و بسیار در صعود ملوان تاثیرگذاربود . جای ملوان در لیگ برتر خالی بود و خوشحالیم ملوان با پیشینه ی خوبش توانست به لیگ برتر صعودکند . لیگ برتر با لیگ‌های پایین تر بسیار متفاوت تر است و باید تیم را خوب ببندند .

او درباره ی مشکلات مالی ملوان در فصل جدید و حضور این تیم در لیگ پیش رو گفت : یکی از راهکارهای ماندگاری ملوان در لیگ برتر خوب بسته شدن این تیم است . چند سرباز خوب می‌توانند جذب کنند و این یک امتیاز بسیار خوب برای آن‌ها است . ملوان نیازمند حفظ اسکلت تیمی است و در ادامه نیازمند جذب حداقل ۶ بازیکن خواهدبود . همه ی مسوولان باشگاه باید بدانند برای یک تیم در لیگ برتر باید هزینه کنند . باید تیم خوبی ببندند و بعد از آن حمایت شود .

پورغلامی اضافه کرد : غیر از این اتفاق بیفتد احتمال سقوط مجدد وجود دارد و این برای هواداران قابل هضم نیست . ملوان با ریشه‌یی که دارد باید همیشه در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته باشد و به همین دلیل مسوولان باید تلاش بیشتری کنند و این تیم را حفظ کنند . من نمی‌گویم قهرمان شوند . باید حمایت لازم صورت بگیرد تا همواره در لیگ برتر باشند و بعد از به ثبات رسیدن ، به نیمه ی بالایی جدول فکرکنند .

او درباره ی وضعیت آشفته ی فوتبال ایران عنوان کرد : برای این فوتبال متاسفم ، چون نا به سامان است و معلوم نیست چه کسی تصمیم گیرنده است . هیچ خبر موثقی هم نمی‌دهند که می‌خواهند چه کاری انجام دهند . در این برهه از زمان که فقط یک اردوی تدارکاتی را پیش رو داریم ، چه گونه باید هماهنگ شویم ؟ اگر بنا به تغییر باشد ، بهتر است از یک مربی قوی استفاده کنیم .

نوشته‌های تازه

فروردین 1403
ش ی د س چ پ ج
 1314151617
18192021222324
25262728293031
01020304050607
0809101112  

بایگانی‌ها