شکستِ شهرداریِ آستار در مقابلِ رایکا

تیمِ فوتبالِ رایکای بابل در اولین بازی با هدایتِ پیروز قربانی موفق به کسبِ سه امتیازِ دیدارِ خانگی شد تا در جدول صعودکند .

پس از استعفای شبیر لطفی ، پیروز قربانی مدافع سابق استقلال با قراردادی یک و نیم ساله هدایت تیم فوتبال رایکای بابل را پذیرفت و امشب در اولین تجربه ی سرمربی گری‌اش در رایکا ، در آغاز رقابت‌های هفته ی سی‌ام لیگ یک فوتبال ایران روی نیمکت رایکا در مصاف با شهرداری آستارا نشست ؛ رایکایی‌ها خیال‌شان از عدم سقوط به لیگ دو ، تقریباً آسوده شده بود و برای جایگاهی بهتر در جدول به میدان آمده بودند .

آن‌سوی میدان هم شهرداری آستارا امیدهایش برای صعود به لیگ برتر به صفر رسیده بود و برای ثبات در میانه ی جدول و کسب دومین پیروزی متوالی به میدان آمده بودند ؛ نیمه ی اول علی‌رغم تلاش دو تیم برای گلزنی به ویژه شاگردان پیروز قربانی در رایکا که فرصت‌های خوبی برای گلزنی ایجاد کردند ، بدون گل مساوی به پایان رسید و توپی از خط دروازه‌ها عبورنکرد .

با شروع نیمه ی دوم اما حملات رایکا روی دروازه ی شهرداری آستارا دامنه ی بیشتری پیدا کرد تا این‌که سرانجام محمد شادکام در دقیقه ی 54 توانست توپ را به تور دروازه ی آستارایی‌ها بچسباند تا در اولین حضور پیروز قربانی روی نیمکت رایکا ، بابلی‌ها در آستانه ی کسب سه امتیاز خانگی باشند و کاملاً از منطقه ی خطر فاصله بگیرند ؛ پس از گلزنی شادکام ، چند فرصت برای آستارایی‌ها به دست آمد که خط دفاع رایکا به خوبی بازی را مدیریت کرد و در نهایت بازی با برتری شاگردان قربانی خاتمه پیداکرد .

با سه امتیاز به دست آمده برای رایکای بابل ، قربانی شروع موفقی در این تیم داشت و توانست رایکا را با 37 امتیاز به جایگاه سیزدهم جدول رده بندی برساند و آستارایی‌ها هم با این شکست در خارج از خانه ، در جایگاه دوازدهم جدول باقی ماندند و روند سینوسی‌شان در کسب نتیجه ادامه پیداکرد .

 

"ورزش سه"

 

نوشته‌های تازه

فروردین 1403
ش ی د س چ پ ج
 1314151617
18192021222324
25262728293031
01020304050607
0809101112  

بایگانی‌ها