بایرن 8 – 2 بارسلونا ؛ نمایشِ فوق العاده ی بایرن مونیخ

بایرن مونیخ موفق شد با ارایه ی یک نمایشِ فوق العاده با نتیجه ی 2-8 بارسلونا را مغلوب کند .

شاگردان هانسی فلیک از همان دقیقه ی نخست به سمت دروازه ی بارسلونا حمله ور شده و در نهایت در هر نیمه موفق شدند چهار بار دروازه ی بارسلونا را باز کرده و سنگین ترین شکست تاریخ رقیب را رقم بزنند .

بایرن مونیخ بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ی 5 به گل رسید . روی ارسال لواندوفسکی ، این توماس مولر بود که از درون محوطه با ضربه یی دقیق به گوشه ی سمت چپ دروازه موفق به گلزنی شد .

اما بارسلونا خیلی زود گل دریافتی را جبران کرد . ارسال یوردی آلبا از سمت چپ با دفع توپ اشتباه داوید آلابا همراه شد و مدافع اتریشی بایرن دروازه ی خودی را گشود تا بازی به تساوی برسد .

یک دقیقه بعد و روی پاس عمقی نلسون سمدو ، بارسلونا صاحب بهترین فرصت برای زدن گل دوم شد که ضربه ی لوییس سوارز در موقعیتی تک به تک با عکس العمل تماشایی مانوئل نویر همراه شد .

در دقیقه ی 12 ارسال لیونل مسی از سمت راست به صورت اتفاقی در حال ورود به دروازه ی بایرن مونیخ بود که به دیرک دروازه ی نویر برخورد کرد .

اما در دقیقه ی 20 بایرن موفق به زدن گل دوم شد . روی اشتباه سرخی روبرتو ، ایوان پریشیچ در سمت چپ محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه ی زمینی او در زاویه یی نه چندان خوب تبدیل به گل دوم بایرن گشت .

طوفان بایرن مونیخ ادامه یافت و این تیم در دقیقه ی 27 به گل سوم رسید . پاس چیپ و تماشایی گورتزکا باعث شد گناربری در موقعیتی تقریباً تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه ی زمینی گل سوم را به ثمر برساند .

یک دقیقه بعد لواندوفسکی در مقابل دروازه تا آستانه ی زدن گل چهارم تیمش نیز پیش رفت ، اما ضربه ی او از زاویه یی تنگ با عکس العمل تراشتگن با پا همراه شد و این فرصت از دست رفت .

این پایان کار نبود و در دقیقه ی 31 بایرن باز هم به گل رسید . ارسال زمینی کیمیچ در مقابل دروازه با ضربه ی دقیق مولر همراه شد و بایرن مونیخ این گونه گل چهارم را نیز وارد دروازه ی بارسلونا کرد .

در دقایق پایانی نیمه ی اول لواندوفسکی می توانست گل پنجم بایرن را نیز به ثمر برساند ، اما ضربه ی سر چکشی او با مهار موفق تراشتگن همراه شد و در نهایت بایرن مونیخ با ارایه نمایشی فوق العاده موفق شد با نتیجه ی 1-4 بارسا را مغلوب کند .

در همان دقایق ابتدایی نیمه ی دوم بود که گورتزکا در بین مدافعان بارسلونا صاحب موقعیت گلزنی شد ، اما ضربه ی او از بالای دروازه ی تراشتگن به بیرون رفت .

در دقیقه ی 56 بارسلونا به گل دوم دست یافت . روی پاس یوردی آلبا ، سوارز در محوطه صاحب توپ شد و بعد از دریبل تماشایی مقابل بواتنگ با یک ضربه ی زمینی به گوشه ی دروازه گل دوم را به ثمر رساند .

اما بایرن دوباره روند هجومی به خود گرفت و در دقیقه ی 64 باز هم به گل رسید . آلفونسه دیویس با یک حرکت فوق العاده از سمت چپ و جاگذاشتن سمدو وارد محوطه شد و پاس زمینی او در دهانه ی دروازه به جاشوا کیمیچ رسید و او به راحتی دروازه ی خالی را باز کرد .

در دقیقه ی 68 و باز هم روی اشتباه مدافعان بارسلونا این تیم بایرن بود که صاحب فرصت شد ، اما ضربه ی کومان در مقابل دروازه بعد از برخورد به آلبا به بیرون رفت . در دقیقه ی 76 لیونل مسی وارد محوطه شد و دروازه ی بایرن را تهدید کرد ، اما ضربه ی زمینی او در اختیار نویر قرار گرفت .

در دقیقه ی 80 بایرن مونیخ باز هم به گل رسید . کوتینیو در سمت چپ با حرکتی انفرادی و ارسال تماشایی لواندوفسکی را در مقابل دروازه صاحب موقعیت گلزنی کرد و ستاره ی لهستانی با ضربه ی سر دروازه ی خالی را گشود .

دو دقیقه بعد گل هفتم به ثمر رسید . پاس توماس مولر در محوطه به کوتینیو رسید و او با ضربه یی زمینی و دقیق از بین پاهای پیکه موفق به گلزنی شد .

فاجعه تکمیل شد و در دقیقه ی 88 بایرن باز هم به گل رسید . پاس با ضربه ی سر مولر به کوتینیو در دهانه ی دروازه رسید و او باز هم موفق شد دروازه ی تراشتگن را باز کند تا در نهایت بایرن 2-8 بارسلونا را شکست دهد .

"ورزش سه"

نوشته‌های تازه

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

بایگانی‌ها