علی نظرمحمدی سرمربی تیم رایکای بابل شد

علی نظرمحمدی سرمربی سابق تیم های خونه به خونه ی بابل و سپیدرود رشت به تیم رایکای بابل پیوست .

علی نظرمحمدی با عقد قراردادی رسمی به تیم رایکای بابل پیوست .

عصر امروز علی نظرمحمدی سرمربی سابق تیم سپیدرود رشت که سابقه ی حضور در بابل و هدایت تیم خونه ی بابل را بر عهده داشت با حضور در دفتر باشکاه رایکای بابل بار دیگر به این شهر آمد تا شاید تیم قعر نشین رایکای بابل که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند را از منطقه سقوط به بالای جدول بیاورد که کار بسیار دشواری می باشد .

هواداران بابلی که در ابتدای فصل و با تصمیم قاسم حسن زاده مالک تیم خونه به خونه ی بابل مبنی بر انحلال تیم محبوب مازندرانی ها تا مرز عدم تیمداری در بابل پیش رفته بودند اما با ورود به موقع استاندار و مسوولان ورزشی مازندران مانع از خروج امتیاز لیگ یگ فوتبال کشور از بابل شدند .

تیم رایکای بابل که در آخرین لحظات تصمیم به تیمداری گرفته بود ، نتوانست بازیکنان خوبی را جذب کند و در ابتدای فصل ، کادرفنی بومی این تیم فقط موفق به پر کردن لیست تیم شان شدند که از همان اول نشان می داد که آن ها امسال باید برای بقا در لیگ یک باشگاه های کشور تلاش کنند‌ .

کادرفنی تیم رایکا پس از چندین هفته نتایج ضعیف از تیم اخراج شدند و هادی شکوری بازیکن سابق تیم استقلال تهران و خونه به خونه ی بابل با شرط قبول هزینه های جاری تیم رایکا اولین تجربه ی سرمربی گری خود را در بابل آغاز کرد‌ .

 بابلی ها که چند هفته ی ابتدایی را با شکوری نتایج نسبتاً مطلوبی کسب کرده بودند باز هم به دلیل مشکلات مالی حال و روز خوبی نداشتند و هادی شکوری به دلایل نامعلومی از این تیم اخراج شد‌ و حالا علی نظرمحمدی سومین سرمربی این فصل تیم رایکای بابل لقب گیرد .

 

"ورزش سه"

 

 

 

 

نوشته‌های تازه

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

بایگانی‌ها