ملوان میزبانِ مس و شهرداریِ آستارا مهمانِ استقلالِ ملاثانی است

در ادامه ی مسابقاتِ فوتبالِ لیگِ یکِ کشور ، ملوانِ بندرانزلی میزبانِ تیمِ مسِ شهربابک است و شهرداریِ بندرِآستارا نیز باید مقابلِ استقلالِ ملاثانی قرارگیرد .

هفته ی هفتم رقابت های فوتبال لیگ یک باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) از عصر دوشنبه یکم آذرماه آغاز می شود که در یکی از این دیدارها ، ملوان میزبان تیم مس شهربابک است .

ملوانان که هم اینک در صدر جدول رده بندی لیگ قراردارند ، در هفته ی هفتم این مسابقات در یک دیدار خانگی باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف مس شهربابک بروند .

تیم ملوان که تاکنون بازی های خانگی خود را در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار کرده است ، در هر سه دیدار خانگی خود به پیروزی دست یافته و امیدوار است که در چهارمین دیدار خانگی نیز برابر تیم مس شهربابک به برتری دست یابد .

هم اینک در جدول رده‌بندی و تا پایان هفته ی ششم این رقابت ها، تیم ملوان با کسب ۱۴ امتیاز در صدر جدول قراردارد و تیم مس شهربابک نیز با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه ی پنجم جدول رده بندی قرارگرفته است .

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص بازی این تیم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : پس از پیروزی در شهرآورد گیلان و کسب هر سه امتیاز بازی برابر شهرداری آستارا ، تمرینات این تیم به طور منظم در حال برگزاری است تا ملوانان با آمادگی کامل رو در روی مس شهربابک قرارگیرند .

میثم شاهین افزود : خوشبختانه در دیدار برابر مس شهربابک بازیکن محروم نداریم ، اما شاید ۲ بازیکن آسیب دیده داشته باشیم که امیدواریم این بازیکنان تا روز بازی با مس شهربابک ، به مرز آمادگی کامل برسند .

وی ادامه داد : با وجود این که تیم ملوان هم اینک در صدر جدول حضور دارد ، برای حفظ صدرنشینی خود تلاش می‌کنیم و با توجه به این امر ، با تمام وجود مقابل مس شهربابک حضور خواهیم یافت تا با برتریر برابر این تیم ، به روند صدرنشینی خود ادامه دهیم .

بازی خارج از خانه ی شهرداری آستارا

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده ی گیلان در رقابت های لیگ یک کشور نیز برای هفته ی هفتم این مسابقات در یک بازی همزمان باید روز دوشنبه اول آذرماه در ملاثانی رو در روی استقلال این شهر قرارگیرد .

شهرداری آستارا که در هفته ی ششم این رقابت ها در شهرآورد گیلان مغلوب ملوان شد ، برای جبران این شکست مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرد و طرفداران این تیم امیدوارند که شهرداری آستارا در این دیدار پیروز شود تا روند رو به شد این تیم از سرگرفته شود .

تا پایان هفته ی ششم رقابت های فوتبال لیگ یک کشور ، شهرداری بندرآستارا با کسب ۱۰ امتیاز در مکان هفتم جدول قراردارد و تیم استقلال ملاثانی نیز با هفت امتیاز در رتبه ی چهاردهم جدول قرار گرفته است .

در رقابت های فوتبال لیگ یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم به صورت دوره‌یی و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می‌پردازند که تیم های ملوان و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند .

 

"ایرنا"

 

 

   

نوشته‌های تازه

فروردین 1403
ش ی د س چ پ ج
 1314151617
18192021222324
25262728293031
01020304050607
0809101112  

بایگانی‌ها