سرمربی ملوان : تساوی به هیچ وجه راضی‌کننده نیست

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت : تساوی خانگی مقابل هوادار تهران به هیچ وجه راضی‌کننده نیست .

مهدی تارتار دوشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های ملوان و هوادار تهران در بندرانزلی اظهارکرد : ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت های خود به خوبی استفاده کنیم .

وی افزود : با توجه به گلی که در دقایق ابتدایی نیمه ی نخست دریافت کردیم ، غافلگیر شدیم و در دریافت این گل نیز کم‌دقت بودیم اما پس از آن به خوبی توانستیم بازی را دراختیاربگیریم و موقعیت های زیادی را خلق کنیم .

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ادامه داد : از طرفداران تیم فوتبال ملوان نیز تشکر و قدردانی می کنم که در این شرایط جوی و با وجود بارش باران ما را تنها نگداشتند و همانند همیشه از تیم خود حمایت کردند اما شرمنده هستیم که نتوانستیم در این دیدار پیروز شویم .

وی اضافه کرد : البته هوادار تیم خوبی است ، به خصوص در نیم فصل دوم و در خط تهاجمی بسیار خوب عمل کرده و در این بازی نیز گل به ثمر رساند اما ما اگر از فرصت های خود استفاده می‌کردیم ، پیروز میدان بودیم که متاسفانه در استفاده از فرصت ها بسیار ضعیف کارکردیم .

تارتار به داوری این دیدار نیز اشاره و بیان کرد : گرچه گل خود را از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رساندیم اما متاسفانه داور این بازی یک خطای مسلم پنالتی را به سود ما اعلام نکرد وگرنه باید زودتر به گل می رسیدیم و شاید نتیجه ی بازی نیز تغییر می کرد .

وی خاطرنشان کرد : حتی در یک صحنه باید بازیکن تیم هوادار تهران اخراج می شد اما داور از این کار نیز ممانعت کرد و در کل می‌توان گفت که در این بازی موفق عمل نکرد و اشتباهاتی داشت .

تیم های فوتبال ملوان و هوادار تهران در هفته ی بیست و ششم رقابت های لیگ برتر کشور ، در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرارگرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ی مساوی یک بر یک خاتمه یافت .

نوشته‌های تازه

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

بایگانی‌ها