نتایج کامل هفته ی بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

در ادامه ی هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال عصر امروز و امشب ۷ دیدار برگزارشد .

هفته ی بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از دیروز (یکشنبه) آغازشد که در اولین دیدار گل‌گهر و شمس آذر به تساوی بدون گل رسیدند . در ادامه ی این هفته از رقابت‌ها ، ۷ دیدار دیگر امروز برگزارشد که در مهم‌ترین دیدارها برای تعیین قهرمان لیگ برتر ، پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در قایم‌شهر به مصاف نساجی رفت و استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان ذوب آهن شد .

نتایج زنده ی دیدارهای امروز (دوشنبه) را در ادامه مشاهده می‌کنید :

پیکان ۰ – ۱ آلومینیوم (نتیجه ی نهایی)

گل‌ : عارف حاجی‌عیدی در دقیقه ی ۸۲

شرح گل‌ : روی ارسال بلند کرنر ، حاجی عیدی با ضربه ی سر دروازه ی پیکان را بازکرد .

سپاهان ۱ – ۱ استقلال خوزستان (نتیجه ی نهایی)

گل‌ها : شهریار مغانلو در دقیقه ی ۲+۴۵ برای سپاهان و جواد آقایی‌پور در دقیقه ی ۶۷ برای استقلال خوزستان

شرح گل‌ها : حسن پورحمیدی روی ارسال میلاد زکی‌پور در خروج دچار اشتباه شد تا توپ در اختیار رضا اسدی قراربگیرد و او با دید خوبی که داشت به مغانلو پاس داد تا آقای گل فعلی لیگ برتر با نوک‌پایی تک ضرب دروازه ی استقلال خوزستان را باز کند . 

ببینید :

روی دفع ناقص مدافع سپاهان ، توپ بیرون از ۶ قدم به پشت سر جواد آقایی‌پور برگشت که حالت نامتعادلی داشت اما او درجا بلندشد و با شوتی برگردان دروازه ی نیازمند را بازکرد . 

ببینید :

نساجی ۱ – ۲ پرسپولیس (نتیجه ی نهایی)

گل‌ها : اوستون اورونوف در دقیقه ی ۶ و ۷۰ برای پرسپولیس و امیرمحمد هوشمند در دقیقه ی ۶۰ برای نساجی

شرح گل‌ها : شوت زمینی و محکم اوستون اورونوف از میان بازیکنان نساجی و پرسپولیس عبورکرد تا در شرایطی که پولی ، دروازه‌بان نساجی دید مناسبی نداشت ، دروازه ی میزبان بازشود . (گل اول پرسپولیس)

ببینید :

شوت هوشمند از پشت محوطه ی جریمه مقابل دیدگان علیرضا بیرانوند وارد دروازه ی پرسپولیس شد . (گل نساجی)

ببینید :

نفوذ اورونوف از جناح چپ او را در موقعیت تک به تک با لوآن پولی قرارداد و او با بغل‌پایی دقیق دروازه ی نساجی را بازکرد . (گل دوم پرسپولیس)

ببینید :

* سروش رفیعی در دقیقه ی ۵۰ هنگام کورس با عباسی روی این بازیکن خطاکرد تا با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شود .

ملوان ۱ – ۱ هوادار (نتیجه ی نهایی)

گل‌ها : بابک مرادی در دقیقه ی ۵ برای هوادار و محمد عمری در دقیقه ی ۸۹ برای ملوان

شرح گل‌ها : کار ترکیبی هوادار از جناح راست در نهایت با ارسال کوتاه سفید چقایی در داخل محوطه ی جریمه همراه شد تا بابک مرادی با ضربه ی سر دروازه ی ملوان را بازکند . (گل هوادار)

محمد عمری از روی نقطه ی پنالتی دروازه ی هوادار را بازکرد . (گل ملوان)

صنعت نفت آبادان ۱ – ۰ مس رفسنجان (نتیجه ی نهایی)

گل‌ : علی یوسف در دقیقه ی ۱۹ برای نفت آبادان

شرح گل‌ : حرکت انفرادی علی یوسف در پشت محوطه ی جریمه ی مس رفسنجان در نهایت با شوت سرکش و دیدنی او از فاصله‌یی ۳۰ متری همراه شد تا صنعت نفت با یک گل زیرطاقی پیش بیفتد . (گل صنعت نفت)

ببینید :

فولاد ۰ – ۲ تراکتور (نتیجه ی نهایی)

گل‌ها : شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ی ۱۳ و ریکاردو آلوس دقیقه ی 87 برای تراکتور

شرح گل‌ها : شجاع خلیل‌زاده ارسال کرنر ریکاردو آلوس را با ضربه‌یی قیچی برگردان وارد دروازه ی فولاد کرد . (گل اول تراکتور)

ببینید :

سجاد عاشوری با نفوذ از جناح چپ به مقابل دروازه پاس کات بک داد تا ریکاردو آلوس دروازه ی خالی فولاد را بازکند . (گل دوم تراکتور)

استقلال 2 – 1 ذوب آهن (دقیقه ی 80)

گل‌ها : مجید علیاری در دقیقه ی ۶ برای ذوب آهن – جلال الدین ماشاریپوف دقیقه ی 64 و گوستاوو بلانکو دقیقه ی 3+90 برای استقلال

شرح گل‌ها : مجید علیاری یک تنه از وسط زمین استارت زد و تمام خط دفاعی استقلال را پشت سر گذاشت تا در موقعیت تک به تک با حسینی با ضربه ی چیپ دروازه ی میزبان را بازکند . (گل اول ذوب آهن)

ببینید :

ارسال ابوالفضل جلالی پس از ضربه ی سر مرادمند به ماشاریپوف رسید که ستاره ی ازبکستانی استقلال با یک سر توپ ، مدافع پیش رویش را برداشت و با شوتی زیرطاقی دروازه ی ذوب آهن را بازکرد . (گل اول استقلال)

ببینید :

روی سماجت جعفر سلمانی ، توپ در حالتی که بلانکو نیم رخ به دروازه بود به مهاجم استقلال رسید اما مهاجم آرژانتینی تصمیم گرفت به صورت تک ضرب شوت بزند ؛ شوتی که به قلب دروازه ی ذوب آهن رفت تا استقلال در آخرین دقیقه به صدرجدول رده‌بندی برگردد . (گل دوم استقلال)

نوشته‌های تازه

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

بایگانی‌ها