تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز

استقلال خوزستان و ملوان در هفته ی بیست‌وپنجم لیگ برتر به تساوی رسیدند .

در چارچوب هفته ی بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس ، تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک همراه شد .

در حالی کوپال ناظمی با کمک‌های بهمن عبداللهی و صادق رستمی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند که استقلال خوزستان پس از کسب یک برد و یک تساوی در ۲ هفته ی اخیر برای فرار از منطقه ی سقوط تلاش می‌کند . در آن سوی میدان هم ملوان پس از دو شکست متوالی در دو هفته ی اخیر برای قرارگرفتن در رده ی چهارم و ماندن در کورس کسب سهمیه ، در پی بازگشت به جاده ی بُرد بود .

ملوان که برای جبران نتایج هفته‌های اخیر در این بازی دورخیز کرده بود ، در دقیقه ی ۳۸ توسط رضا جعفری به گل رسید و در اهواز یک بر صفر از استقلال خوزستان پیش افتاد . نیمه ی اول با همین تک گل به سود شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید . با شروع نیمه ی دوم ، استقلال خوزستان که برای جبران جلو کشیده بود ، سرانجام در دقیقه ی ۶۰ توانست با ضربه ی عثمان اندونگ ، بازی را به تساوی بکشاند .

در ادامه تا پایان نیمه ی دوم با وجود تلاش دو تیم ، توپی از خط دروازه‌ها عبورنکرد تا در نهایت جدال استقلال خوزستان و ملوان با تساوی یک بر یک به پایان برسد .

استقلال خوزستان با کسب دومین مساوی متوالی ، ۲۱ امتیازی شد و در رده ی پانزدهم و ماقبل آخر جدول باقی ماند تا همچنان خطر سقوط ، بیخ گوش این تیم باشد . ملوان هم ۴۵ امتیازی شد و از رده ی پنجم تکان نخورد .

ترکیب اولیه ی استقلال خوزستان :

حسن پورحمیدی ، عثمان اندونگ ، احمدرضا جلالی ، آسو رستم ، احمد مطلق‌زاده ، حسن شوشتری ، علیرضا کاظمی ، ابوالفضل کوهی ، دوستونبک تورسانو ، بهروز بارانی و ساویو روبرتو

سرمربی : سیروس پورموسوی

ترکیب اولیه ی ملوان :

حبیب فرعباسی ، حامد نورمحمدی ، میلاد باقری ، آرمان اکوان ، ابوذر صفرزاده ، مجید عیدی ، پویا پورعلی ، محمد بردبار ، مهران احمدی ، رضا جعفری و محمد عمری

سرمربی : مهدی تارتار

نوشته‌های تازه

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

بایگانی‌ها