تارتار : با افتخار دوست دارم در ملوان بمانم

سرمربی ملوان می‌گوید که برای قهرمانی در جام حذفی ، مهم نیست با چه تیمی رو به رو می‌شوید .

قرعه‌کشی مرحله ی یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزارشد و ملوان به عنوان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر ، باید به مصاف سپاهانی برود که پس از حذف استقلال و پرسپولیس ، مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود .

ملوان با مهدی تارتار نمایش قابل‌قبولی در این فصل داشته است . تیم تارتار در رده ی پنجم لیگ برتر قراردارد ، در جام‌حذفی هم به جمع 8 تیم صعودکرده و حالا باید در مرحله ی یک‌چهارم نهایی با سپاهان روبه‌رو شود .

تارتار در این مدت در بازی‌هایی که با سپاهان داشته نتایج خوبی گرفته ، هر چند 2 هفته ی پیش در انزلی مقابل این تیم شکست خورد . سرمربی ملوان در گفت‌وگو با همشهری از برنامه‌هایش برای این بازی حساس می‌گوید .

* در مرحله ی یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی بازی سختی با سپاهان دارید . کار ملوان برای صعود راحت نیست .
در جام حذفی برای قهرمان شدن باید همه ی بازی‌ها را ببرید و فرقی ندارد در کدام مرحله با کدام تیم روبه‌رو می‌شوید . در این جام دوم شدن هم فایده ندارد . همه ی تیم‌ها دنبال قهرمانی هستند و ما هم شانس خودمان را امتحان می‌کنیم . ما در مراحل قبلی با دو تیم از لیگ یک بازی کردیم و واقعاً اذیت شدیم . تیم‌های بزرگ و مطرح مثل سپاهان فوتبال بازی می‌کنند و این برای ما خوب است . من از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم و امیدوارم بازی را ببریم و یک مرحله جلوتر برویم . ما تیم کوچکی نیستیم و اتفاقاَ ملوان جزو تیم‌های پُرافتخار در جام‌حذفی است . ما در این فصل از لیگ یقه ی مدعیان را گرفته‌ایم و نگران بازی‌های سخت نیستیم و در جام‌حذفی هم طبیعتاً با استراتژی متفاوتی بازی می‌کنیم و باید کم ترین اشتباه ممکن را داشته باشیم . ما قطعاً هدفی جز شکست دادن سپاهان نداریم .

2014073

* در مصاحبه‌های چند هفته ی اخیر به مشکلات سخت‌افزاری در ملوان اشاره کردید . نمی‌خواهید فصل بعد به تیمی بروید که هم از این نظر و هم به لحاظ مالی شرایط بهتری داشته باشد ؟
صادقانه می‌گویم که از زندگی در انزلی لذت می‌برم و وقتی در شهر تردد می‌کنم ، هواداران هم به من لطف دارند و یک ارتباط عاطفی میان ما ایجاد شده است . گزینه ی اول من برای فصل بعد قطعاً ملوان است و دوست دارم در این تیم بمانم ولی به شرط این که جایگاه ملوان را ارتقا بدهم . اگر قرار است بمانم ، نباید نزول داشته باشیم و این موضوع با اهداف من سازگاری ندارد . ما باید برای فصل بعد کار بزرگ‌تری انجام دهیم و باید دید شرایط باشگاه چه گونه خواهدبود ولی با افتخار دوست دارم در ملوان بمانم . ما هنوز یک جی‌پی‌اس نداریم و قبل از هر بازی مجبوریم آن را کرایه کنیم . حتی تیم‌های لیگ یک هم جی‌پی‌اس دارند . ما یک زمین تمرین خوب نداریم و این مشکلات برای تیمی مثل ملوان خوب نیست .

* جالب اینجاست که مسوولان استان گیلان هم کمک زیادی به تیم نمی‌کنند .
اینجا مسوولان هم ملوانی هستند و باید به این تیم کمک کنند . انزلی یک شهر زیبا و توریستی است و ملوان هم تیمی ریشه‌دار است . این باشگاه باید یک استادیوم خوب داشته باشد و در هر بازی به‌دلیل ازدحام جمعیت با مشکل مواجه نشویم .

* در لیگ هم با استقلال خوزستان بازی دارید ؛ بازی سختی است ؟
بازی با تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند ، واقعاً سخت است . اگر مقابل استقلال خوزستان پا پس بکشیم ، دچار مشکل می‌شویم . تیم رقیب برای ما قابل احترام است ولی فقط برای بُرد به اهواز می‌رویم .

* به‌نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ می‌شود ؟
من سرمربی ملوان هستم و باید در مورد تیم خودم صحبت کنم . امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود .

نوشته‌های تازه

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

بایگانی‌ها