نادر دست نشان : بازی هجومی در دستور کار ملوان قرار می‌گیرد

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان این که مازیار زارع از محصولات بزرگ گیلان و کشور است ، گفت : صحبتی از یوهان کرایف دیدم که گفته بود ، در یک کشتی دو ناخدا قرار نمی‌گیرد و مازیار برای من یک بازیکن خوب و عالی است .

نادر دست‌نشان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت : امیدوارم به خواسته ی مردم بندرانزلی یعنی بازگشت ملوان به لیگ برتر برسیم .

دست نشان افزود : محدودهای مالی خاصی داریم . برنامه ی تیم را هماهنگ کردیم و فکر می‌کنم با جذب بازیکن سرباز و نفرات مناسبی که جذب کردیم ، اگر فکر کنیم کمبودی داریم تا پایان نقل و انتقالات بازیکن مورد نظر و کمبود را برطرف می‌کنیم .

وی ادامه داد : به دلیل شمالی بودن دیدارهای ملوان را دنبال می‌کردم و معتقدم که ملوان تیم اول و نساجی تیم دوم شمال کشور است و استمرار دیگر تیم‌های شمال کشور به مقدار ملوان نبوده و همه ی مردم ایران‌ دوست دارند ملوان در لیگ برتر باشد .

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد : شاید وضعیت ملوان از نظر مالی خوب نباشد اما سرمایه ی بزرگی چون هواداران خوب دارد و هواداران خوب این تیم موجب روحیه ی هجومی تیم می‌شود و همین موضوع  یکی از دلایل انتخاب ملوان برای سرمربی گری من در این تیم بود .

دست‌نشان با بیان این که علی‌رغم داشتن پیشنهادهای مالی مناسب ملوان را انتخاب کردم ، بیان کرد : استادیوم تختی خانه ی ما است و بستری باید فراهم شود که ملوان با شایستگی کامل به لیگ برتر برگردد و مطمئن باشید که من و تمام عوامل زیرمجموعه ی بنده احترامی که هواداران در هر شرایطی لایق آن هستند ، خواهیم گذاشت و سعی می‌کنم که شرایطی فراهم  کنم که هوادار با آرامش به تماشای بازی بیاید .

وی با بیان این که در لیگ امسال تیم‌های خوبی حضور دارند ، گفت : این موضوع باعث خوشحالی من است و اصلاً موجب نگرانی من نیست و قطعاً شش رقیب اصلی خواهیم داشت .

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد : از روزی که آمدم با خواسته ی بومی‌گرایی مواجه شدم و با کادری که در اختیار دارم بر این موضوع کار می‌کنم و تاکنون نیروهایی که به بنده معرفی‌شده ، سعی کردم کمک کنم و خواهم کرد و از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که اردشیر پورنعمت را به‌عنوان رییس آکادمی انتخاب کردند و با تغییر نگرش و سیستمی که داده شد ، شاهد نیروهای آینده دار بومی باشیم که این باعث خوشحالی بنده است .

دست‌نشان با تاکید بر این که به اصول خودم همیشه پایبندم و همیشه هجومی کارخواهم کرد ، گفت : گاهی شاید مجبور بشویم که حریف را اغفال کنیم که آن را در بازی‌های ما شاهد خواهیدبود .

وی به خداحافظی مازیار زارع کاپیتان سابق ملوان اشاره کرد و افزود : مازیار زارع از محصولات بزرگ گیلان و کشور است . دست نشان در همین رابطه اظهار کرد : صحبتی از یوهان کرایف دیدم که گفته بود که در یک کشتی دو ناخدا قرار نمی‌گیرد و مازیار برای من یک بازیکن خوب و عالی است ولی اجازه بدهید به تفکراتم اعتماد کنم .

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان از زحمات آقای مایلی کهن و کادر قبل تشکر کرد .

"خبرگزاری فارس"

telegram

 

0 replies on “نادر دست نشان : بازی هجومی در دستور کار ملوان قرار می‌گیرد”

  • blank
    سعيد
    13 مرداد 1396 at 2:56 ق.ظ

    انشالله ، ببينيم و تعريف كنيم .

  • blank
    احمد حسن زاده
    15 مرداد 1396 at 12:29 ق.ظ

    با توجه به شناختی که از امپراطور لقبی که ما رشتی ها به نادر خان دادیم ، مطمئن باشید ملوان رو به لیگ برتر میاره . با آرزوی موفقیت تیم های گیلانی

  • blank
    فرهاد مجیدی
    18 مرداد 1396 at 1:15 ب.ظ

    جاه طلب مثل دراگان ،،، آقای دست نشان فقط هجومی و نترس تیم رو بفرستین تو زمین ،،، پارسال بارها از مایلی کهن همین تقاضا رو تماشاگران داشتن ولی گوش شنوا نبود ، باسرعت انفجاری پوریا غلامی که پنج گل هم زد آوردش دفاع سرعت تیم رو گرفت ،،، شما بازیکن رو ترغیب کن باید تو اندیشه اش فقط برد باشه ، بازیکنای جوون ما کوه انگیزه ان . فقط باید کانالیزه بشن ، شرح وظایفشون رو بدونن ، در یک کلام در خدمت تیم باشن . به امید موفقیت و لیگ برتر . شما با ملوان جاودانه میشی اگر خودتون هم بخواین . ظاهراً که این طوره ،،، ایران ملوان .

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها