مدیرعامل ملوان : زارع از دلایل عدم حضورم در تمرین تیم مطلع است

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی به گلایه ی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بابت عدم حضورش در تمرینات سپیدپوشان گیلانی واکنش نشان داد .

ناخدا غلامرضا امینی در مورد آخرین وضعیت جذب حامی مالی برای باشگاه ملوان اظهارداشت: ما در حال تلاش هستیم این مشکل حل و فصل شود .

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا با معرفی هادی حق‌شناس به‌عنوان استاندار جدید گیلان ، تغییری در وضعیت حمایت از باشگاه ملوان ایجادخواهدشد» ؟ تصریح کرد : ملوان حالتی دارد که بزرگان استان گیلان ، تمام تلاش خود را برای حمایت از این تیم انجام می‌دهند ، اما نحوه ی حمایت باید طوری باشد که با مقررات جاری کشور مطابقت داشته باشد .

مدیرعامل باشگاه ملوان راجع به این که آیا تاکنون واحد صنعتی برای حمایت مالی از این باشگاه ابراز تمایل کرده است یا خیر ، خاطرنشان کرد : یکی از مشکلاتی که ما در استان گیلان داریم ، نبود واحدهای صنعتی بزرگ است ، به همین دلیل ناچاریم از حمایت واحدهای صنعتی کوچک‌تر استفاده کنیم . امیدوارم با حمایت مسوولان عالی‌رتبه ی استان گیلان این موضوع عملی شود .

امینی در واکنش به گلایه ی مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در مورد عدم حضور مدیرعامل باشگاه ملوان در تمرینات این تیم، گفت : آقای زارع حق دارد ، من هنوز نتوانستم در تمرینات حاضر شوم . عدم حضورم در تمرینات دلایلی دارد و سرمربی تیم مطلع است که چرا در تمرینات حضورپیدانکرده‌ام .

وی در مورد این که آیا بازیکنان یا اعضای تیم بابت عدم دریافت مطالبات با او تماسی نداشته‌اند ، اظهارداشت : خوشبختانه سرمربی تیم اشراف خوبی دارند . تمام خواسته‌های بازیکنان از طریق سرمربی به من منتقل می‌شود و این اشرافیت وجوددارد .

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها