مایلی‎کهن : نیمه ی دوم خوش‎شانس بودیم که گل تساوی را دریافت نکردیم

سرمربی ملوان انزلی گفت : با اهانت و توهین به داور ، تیم حریف و بازیکن‎های خودی مبارزه می‎کنم .

محمد مایلی‎کهن پس از پیروزی تیمش برابر خیبر خرم آباد در لیگ دسته اول ، در جمع خبرنگاران با اشاره به زمانی که هدایت گهر دورود را به عهده داشت ، گفت : خاطرات فوق‎العاده خوشی از استان لرستان دارم و هواداران در حین بازی خیبر – ملوان نیز بارها بنده را مورد لطف خودشان قرار دادند .

وی درباره ی برتری یک بر صفر ملوان برابر خیبر اظهار کرد : باید به آقای حق‎دوست سرمربی خیبر خسته نباشید بگویم ، چراکه تیم خوبی دارد . خیبری‎ها فوق‎العاده ما را تحت فشار قرار دادند و نیمه ی دوم خوش‎شانس بودیم که گل تساوی را دریافت نکردیم .

مایلی‎کهن تاکید کرد : شک ندارم خیبر با این بازی که انجام می‎دهد در لیگ دسته اول خواهد ماند . داشتن چین تیمی حق طبیعی مردم شریف لرستان است .

وی در پاسخ به پرسشی که چرا بازیکن‎های تیم ملوان در دقایقی وقت تلف می‎کردند ؟ گفت : به دنبال این نیستیم که به هر طریقی ببریم و مخالف این‎گونه کارها هستیم . اگر پای ایمان صادقی دروازه‎بان ما را ببینید خواهید دید که از عمد وقت تلف نکرده و اگر باز فکر می‎کنید که بازیکن‎های ما چنین کاری را انجام داده‎اند ، معذرت می‎خواهم .

سرمربی ملوان افزود : یکی از کارهایی که انجام می‎دهم و از این قضیه به خودم خیلی فشار آمده ؛ مبارزه با اهانت و توهین به داور ، تیم حریف و بازیکن‎های خودی است و این راه را ادامه خواهم داد . 

"ایسنا"

0 replies on “مایلی‎کهن : نیمه ی دوم خوش‎شانس بودیم که گل تساوی را دریافت نکردیم”

  • mehranneusha
    18 فروردین 1396 at 12:43 ق.ظ

    نیمه ی اولم خوش شانس بودیم ، آقا مایلی !
    با این حال ، برنامه ی بازی ها خیلی خوبه …
    اگه هفته ی آینده ، مس رفسنجان رو ببریم ، احتمال تساوی گل گهر و پارس جنوبی زیاده …
    در این صورت ، ملوان دست بالا رو خواهد داشت و در ادامه سرنوشت ملوان ، دست خودش خواهد بود ، اگه شما اشتباهات فراوان هفته های گذشته رو تکرار نکنید …

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها