شرط مالک نفت تهران برای پرداخت قراردادها

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از مسوولان فدراسیون فوتبال خواست در برداشته شدن موانع انتقال مالکیت باشگاه کوشا باشند تا مالکین نفت تعهدات مالی خود را اجرایی کنند .

«حسین شهریاری» با اشاره به این که باشگاه نفت خصوصی است و مالکان فعلی درخواست هایی از مسوولان فوتبال کشور دارند ، تصریح کرد : مالکان پیشین نسبت به تغییر مالکیت و انتقال آن به بخش خصوصی اقدام نکرده اند که بهتر است این موضوع سریع تر برطرف شود .

وی در خصوص اجرایی نشدن تعهدات مالی باشگاه نسبت به باریکنان ، گفت : بخش خصوصی صاحب حق است و مالکان جدید اعلام کرده اند ، در صورت انتقال نهایی این باشگاه به تعهدات عمل کنند .

شهریاری با اشاره به این که تیمش با دنبال کردن روندی مناسب به فینال جام حذفی راه یافت و در لیگ برتر نیز شرایط خوبی داشت ، افزود : به یک باره با ایجاد مشکل برای تیم ، مانع از موفقیت های بیشتر نفت شدند . بازیکنان و کادرفنی توانمندی داریم که حتی شایستگی کسب جایگاهی مناسب را در لیگ دارند .

مدیرعامل باشگاه نفت تهران دیدار بازیکنان و کادرفنی تیم با مسوولان فدراسیون فوتبال را بلامانع دانست و توضیح داد : آنان مطالبات قانونی دارند و به دنبال حل مشکل هستند . فدراسیون متولی اصلی مدیریت در فوتبال است و باید در جریان امور مدیریتی و مالی باشگاه ها باشد .

شهریاری با تاکید براین که اعضای تیم فوتبال نفت تهران ، 41 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند ، گفت : آنان خواستار دریافت مفاد قرارداد امضا شده هستند که امری منطقی است .

باشگاه نفت تهران در ابتدای فصل جاری از پوشش وزارت نفت خارج و به بخش خصوصی واگذار شد که بنابر اعلام «حسین شهریاری» هنوز موضوع انتقال مالکیت باشگاه نهایی نشده است .

بازیکنان باشگاه نفت به دلیل دریافت نکردن مطالبات و مفاد قرارداد خود ، پنج روز تمرینات تیم نفت تهران را به تعطیلی کشاندند .

بازیکنان و مربیان این تیم امروز با رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال دیدار کردند .

"ایرنا"

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها