خداحافظی با پنالتی‎های بحث برانگیز

هفته ی گذشته با پنالتی که صالحی داور بازی سپیدرود ، استقلال اهواز برای تیم میزبان گرفت ، هجمه هایی را علیه کمیته ی داوران به راه انداخت که چرا برای بازی تیم های مدعی از داوران خوب استفاده نمی کند .

البته بحث فقط همین پنالتی نبود . در موقعیتی دیگر و در حالی که بازیکن استقلال اهواز شانس گلزنی داشت ، کمک داور آفساید اعلام کرد تا تیم میهمان به راحتی و با یک اشتباه شانس گلزنی را از دست دهد !

این اشتباهات حتی این شایبه را برای برخی از تیم  های مدعی به وجود آورد که فدراسیون فوتبال علاقه مند است سپیدرود را به لیگ برتر رهنمون کند !

با اتفاقات رخ داده در بازی مورد اشاره ، کمیته ی داوران در هفته ی پیش رو و برای پنج بازی حساس از داوران لیگ برتری استفاده خواهد کرد تا به نوعی با پنالتی های بحث برانگیز خداحافظی کنیم . 

بازی حساس پارس جنوبی جم – مس کرمان را بیژن حیدری سوت خواهد زد . داوری که پیش تر او را در بازی های بزرگ لیگ برتر با قضاوت های خوب دیده بودیم . 

موعود بنیادی فر بازی بادران – گل گهر را سوت خواهد زد . حساسیت این بازی کم تر از حساسیت بازی پارس جنوبی – مس کرمان نیست و به نوعی می شود از این بازی هم به عنوان بازی شش امتیازی یاد کرد . هر چهار تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند . 

قضاوت بازی مس رفسنجان – سپیدرود رشت به احمد صالحی محول شده . سه امتیاز این بازی برای سپیدرود به مراتب حساس تر است به این خاطر که در صدر جدول قرار دارد و بخت اول قهرمانی است اما شانس های مس برای صعود اندک است . اما مس رفسنجان می تواند در این بازی برای مس کرمان هم خانواده ی خود که در مسیر صعود به لیگ برتر قرار دارد ، بازی کند . 

دیدار ملوان – فجر سپاسی هم با سوت تورج حق وردی آغاز می شود . مسابقه یی که در آن ملوان برای صعود خواهد جنگید و فجر سپاسی برای بقا در جدول بازی ها . کمیته ی داوران برای دلجویی از استقلال اهواز قضاوت بازی این تیم با نساجی مازندران را به محمدرضا فغانی واگذار کرده است . سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم حایز اهمیت است . چرا که استقلال اهواز برای بقا باید سه امتیاز این بازی را از آن خود کند و از سویی نساجی اگر خواهان صعود است ، چاره یی ندارد جز این که برنده از میدان خارج شود .

"ورزش سه"

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها