ماجدی :‌ پنالتی سپیدرود مثل گل مارادونا عجیب‌ترین اتفاق تاریخ فوتبال است

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه گفت :‌ پنالتی که برای سپیدرود اعلام شد بعد از گل با دست مارادونا در جام جهانی عجیب‌ترین اتفاق تاریخ فوتبال است .

میرشاد ماجدی در مورد دیدار روز دوشنبه با تیم ایران جوان بوشهر گفت :‌ تیم خونه به خونه به انسجام و یکپارچگی خوبی رسیده و بازیکنان تلاش می‌کنند که 3 امتیاز این بازی را بگیرند . با وجود این که ایران جوان از تیم‌هایی است که در انتهای جدول قرار دارد اما معتقدم بازی با این تیم بسیار سخت است ، در نیم‌فصل دوم مسابقه با هیچ تیمی راحت نیست . حریف برای فرار از سقوط می‌جنگند و بازیکنان ما می‌دانند کار مشکلی دارند .

ماجدی در مورد صحبت‌هایی که علیه باشگاه سپیدرود در مورد بحث داوری انجام داده بود ، گفت : من هیچ صحبتی در مورد پول دادن یا تطمیع داور نکردم اما وقتی چوب را برداری گربه حواسش را جمع می‌کند . با این حال معتقدم پنالتی که برای سپیدرود در بازی با استقلال اهواز گرفته شد ، مثل گلی که مارادونا با دست در جام جهانی زد ، عجیب‌ترین اتفاق تاریخ فوتبال است اگر سپیدرودی‌ها قبول کنند که این پنالتی درست بوده ، من دیگر حرفی نمی‌زنم . این پنالتی هم مثل گل با دست مارادونا یک شاهکار هنری بود و قضاوتش با مردم است .

سرپرست  اسبق استقلال در مورد دیدار استقلال با التعاون عربستان در روز دوشنبه گفت : استقلال در آسیا تیم خوبی است اما نباید احساسی صحبت کرد و فکر کنیم که جوانان استقلال می‌توانند در آسیا هم مثل لیگ برتر درخشش داشته باشند . حضور و درخشش جوانان در تیم استقلال را باید به فال نیک گرفت اما واقعیت آن است که نباید صحبتی غیرفنی و احساسی کرد و تصور کنیم این جوانان می‌توانند در آسیا هم بدرخشند که اگر این گونه بود باشگاه‌های عربی 70 میلیون دلار برای 3 بازیکن خارجی هزینه نمی‌کردند . آن ها این بازیکنان با کیفیت خارجی را جذب می‌کنند تا در آسیا نتیجه بگیرند . با این حال معتقدم استقلال می‌تواند مقابل التعاون پیروز شود ، زیرا این تیم به اندازه ی الاهلی امارات قدرتمند نیست .

"خبرگزاری فارس"

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها