تجمع هواداران سپیدرود مقابل شورای اسلامی شهر رشت

جمعی از هواداران تیم فوتبال سپیدرود امروز (یکشنبه) مقابل ساختمان شورای اسلامی کلانشهر رشت تجمع کرده و خواستار تصمیم گیری قاطع اعضای شورا برای خرید امتیاز این تیم شدند .

در جلسه ی دو هفته ی گذشته ی شورای اسلامی کلانشهر رشت ، حدود یک ساعت و نیم در رابطه با موضوع اخذ مجوز خرید سهام باشگاه سپیدرود رشت توسط شهرداری ، در صحن شورا ، بحث و گفت و گو شد که در پایان ، تنها با پیشنهاد 841 میلیون تومانی کمک به این تیم موافقت شد و قرار بر این شد تا در مدت 10 روز دیگر ، تصمیم گیری در رابطه با موضوع یادشده انجام گیرد .
رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت امروز در یکصد و شصت و نهمین جلسه ی شورا گفت : هیچ مخالفتی برای کمک به تیم با اصالت سپیدرود رشت نیست .
مسعود کاظمی افزود : ما تنها دغدغه ی چالش های آتی در این رابطه را داریم .
محمود باقری خطیبانی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز گفت : برای حمایت از تیم سپیدرود بایستی تمام مراحل قانونی طی شود تا دچار مشکل نشویم .
وی اظهار داشت : با توجه به این که کارگران شهرداری رشت سه ماه حقوق نگرفتند ، به تعمیرگاه ها ، پیمانکاران و دارایی بدهکاریم با این وجود هم ، برای کمک به تیم نامه بنویسم .
مظفر نیکومنش نیز در رابطه با حمایت از تیم سپیدرود تصریح کرد : تیم سپیدرود در وضعیت بحرانی قرار گرفته است و باید از این تیم حمایت کنیم .
وی اظهار داشت : مردم کلانشهر رشت از ما حمایت از تیم سپیدرود را می خواهند .
سپیدرود رشت ، یکی از دو نماینده ی گیلان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور است و با مشکلات مالی متعددی مواجه است . مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان حدود 10 روز پیش ، در نامه یی به رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت ، مالکیت و امتیاز باشگاه سپیدرود رشت را که در اختیار اداره ی کل ورزش و جوانان استان بود ، تا مشخص شدن خریدار به هیات فوتبال گیلان به عنوان نماینده ی تام الاختیار واگذار کرد .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره یی و رفت و برگشت ، در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .
شورای اسلامی کلانشهر رشت 15 عضو دارد .

"ایرنا"

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها