غندی‌پور : ملوان اجازه ی حضور در اردوی داخلی جوانان را نمی‌دهد

مهاجم ملوان درباره ی غیبتش در اردوی تیم ملی جوانان در تهران گفت : به دلیل شرایط حساسی که ملوان دارد ، باشگاه اجازه ی شرکت در اردوهای داخلی را به من نمی‌دهد .

رضا غندی‌پور ، مهاجم تیم فوتبال ملوان در خصوص آخرین وضعیت ملوان ، وضعیت مصدومیت خود اظهارکرد : همان طور که می‌دانید بازی‌مان مقابل پرسپولیس به دلیل عدم حضور ملی پوشان آن ها به تعویق افتاد و هفته ی بعدی باید به مصاف مس رفسنجان برویم . شرایط بسیار خوبی داریم و تمرینات به خوبی برگزارمی‌شود و با آمادگی کامل به تقابل با مس خواهیم رفت . مصدومیت جزیی از ناحیه ی کشاله ران داشتم و در حال حاضر التهاب پایم کم تر شده و نسبت به قبل بهترهستم . 

او در پاسخ به این سوال که کار کردن در کنار مازیار زارع چه گونه است ؟ گفت : من برای اولین بار است که با مازیار زارع کارمی‌کنم و او یک مربی خوب و جدی است . سرمربی ملوان علم زیادی دارد و مانند حسین عبدی در ادامه ی مسیر به من کمک می‌کند . امیدوارم بتوانم به ملوان و مازیار زارع در ادامه کمک کنم .

پس از اعلام لیست جدید حسین عبدی برای اردوی تیم ملی جوانان در تهران ، رضا غندی‌پور یکی از بازیکنانی بود که سرمربی جوانان او را فراخواند . مهاجم ملوان در حالی که در لیست عبدی حضورداشت به تهران نرفت . او در این خصوص گفت : باید به لیست سرمربی تیم ملی جوانان ایران احترام بگذاریم و همه ی ما برای کشورمان زحمت می‌کشیم . در حال حاضر ملوان شرایط حساسی دارد و می‌توانیم با یک بُرد به صدرجدول برویم . به دلیل شرایط سخت ملوان در این بازه ی زمانی باشگاه اجازه ی شرکت در اردوهای داخلی را به من نمی‌دهد و تنها در مسابقات یا اردوهای خارج از کشور با اجازه ی باشگاه ملوان شرکت خواهم کرد . 

مهاجم ملوان به دلیل مشکل سربازی‌اش و صادرنشدن مجوز خروجش نتوانست در مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا که در لائوس برگزارشد ، شرکت کند . او در پاسخ به این سوال که آیا مشکل سربازی‌اش برطرف شده است ؟ عنوان کرد : بله ! مشکل سربازی و مجوز خروج از کشورم حل شده و می‌توانم در اردوها یا مسابقات بعدی خارج از ایران شرکت کنم و امیدوارم بتوانم به تیم ملی جوانان کمک کنم .

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها