نورافکن : نشان دادیم اکرم عفیف در حد ما نیست

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت ، بازیکنان تیم ملی نشان دادند اکرم عفیف در حد اندازه‌های آن ها و مهدی طارمی و سردار آزمون نیست .

امید نورافکن درباره ی برتری 4 بر یک تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در مرحله ی نهایی انتخابی جام جهانی 2026 ، گفت : با برخی از بازیکنان صحبت می‌کردیم و می‌گفتیم واقعاً نمی‌دانیم چرا بازی با قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا را از دست دادیم . من در آن تورنمنت حضورنداشتم ، اما به‌عنوان یک ایرانی تا قبل از بازی دیروز ، غصه ی آن شکست در دلم بود .

وی افزود : قبل از بازی ، بازیکنان بزرگ در رختکن صحبت‌هایی انجام دادند که عالی بود و با انرژی وارد زمین شدیم . فکرمی‌کنم یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر تیم ملی بود ، موقعیت‌های زیادی داشتیم و قطر مغلوب ما شد . امیدوارم در دو بازی آینده برابر کره شمالی و قرقیزستان حداکثر امتیازها را بگیریم . قطعاً این تیم‌ها نیز دست و پا بسته نیستند .

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مورد این که در پُست دفاع چپ به میدان رفت ، تصریح کرد : اولین چیزی که پس از تغییر پست به ذهنم خورد این بود که خیلی‌ها منتظر خوب بازی کردن تیم ملی هستند . خدا را شکر تا حدی توانستم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم . میلاد محمدی نیز توانست در دفاع راست به خوبی اکرم عفیف را بگیرد .

نورافکن در واکنش به طرح این موضوع که پس از حضور در تیم ملوان انزلی و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم در تیم ملی نیز احیا شده است ، گفت : همه ی بازیکنان خوب بازی کردند . ما باید کارکنیم و نقطه ضعف‌های‌مان را بپوشانیم . روی گلی که خوردیم ، خودم باید بیشتر صحنه را نگاه کنم . هنوز در ملوان کار خاصی نکرده‌ایم و هدف‌های بزرگی داریم . کادرفنی پُرتلاشی داریم و امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم ، برسیم .

وی راجع به میزبانی تیم ملی ایران از قطر در کشور امارات نیز خاطرنشان کرد : واقعاً جای تاسف دارد که نمی‌توانیم در کشورمان میزبان باشیم . اگر بازی در ورزشگاه آزادی با حضور صدهزار تماشاگر برگزارمی‌شد ، چقدر زیباتر بود و حس و حال خوبی به مردم داده می‌شد . با این حال ، اماراتی‌ها هر کاری برای ایرانی‌ها انجام دادند .

مدافع – هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان درباره ی رفتارهای اکرم عفیف در جریان بازی شب گذشته ایران – قطر گفت : او می‌خواست چالشی با مهدی طارمی و سردار آزمون داشته باشد که بچه‌ها نشان دادند او در حد اندازه‌های بازیکنان تیم ملی و طارمی و آزمون نیست .

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها