جعفری : تنها مشکل ملوان نداشتن اسپانسر است

وینگر تیم ملوان گفت : تنها مشکل ملوان نداشتن اسپانسر است و امیدوارم این موضوع صدمه و آسیب جدی به تیم واردنکند .

رضا جعفری درباره ی شرایط ملوان بندرانزلی در این فصل و تعویق دیدار هفته ی هشتم با پرسپولیس اظهارکرد : خدا را شکر بازی‌ها را خیلی خوب شروع کردیم و بهترین شروع فصل ادوار لیگ برتر را برای ملوان رقم زدیم . قطعاً بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم که بتوانیم این روند را حفظ کنیم .  

وی ادامه داد : این که بازی ما با پرسپولیس به تعویق افتاده هم مساله ی جدیدی نیست . با توجه به بازی‌های ملی به تعویق بازی‌ها در لیگ برتر عادت کرده‌ایم . این موضوع چیز جدیدی برای هیچ کدام از تیم‌های لیگ برتری نیست . ملوان روند مثبتی را در پیش گرفته ، تعویق یک بازی تاثیرگذار است ولی آن قدر تاثیر ندارد که از فرم خارج شویم . تیمی یکدل و متحد هستیم که به دنبال ثبت اهداف بزرگی هستیم و از زمانی که بازی با پرسپولیس به تعویق افتاده به بازی بعدی لیگ مقابل مس رفسنجان فکر می‌کنیم .  

وینگر تیم ملوان درباره ی تنها شکست این فصل تیمش در خانه ی سپاهان گفت : در خانه ی یکی از بهترین تیم‌های لیگ مستحق شکست نیودیم و متاسفانه یک پنالتی هم از دست دادیم . سپاهان از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران است که در این فصل هم یکی از مدعیان بوده و برای پیروزی به زمین آمده بود ، ملوان می‌توانست در آن بازی بازنده نباشد ، اما قشنگی‌ها و جذابیت‌های فوتبال به این است که نتایج مطابق انتظار پیش نمی‌رود .  

وی در خصوص این که در ابتدای فصل قراربود سعید دقیقی سرمربی ملوان باشد ، اما در نهایت مازیار زارع سرمربی گری را برعهده گرفت ، عنوان کرد : آقای دقیقی مدتی در کنار تیم بودند ، اما مشکلاتی وجود داشت که در نهایت نتوانستند به همکاری ادامه دهند . هنوز هم برخی از آن مشکلات باقی مانده ولی در نهایت آقای زارع سرمربی شد و با توجه به این که جایگاه ویژه‌یی نزد هواداران ملوان دارد برای تیم چنین اتفاقی بهترشد . زارع با توجه به این که یکی از اسطوره‌های طرفداران ملوان است و فاصله ی سنی کمی با بازیکنان تیم دارد ، در کنار نظم و انضباطی که به تیم داده ، رفاقت بسیار خوبی هم با تک تک بازیکنان دارد . تنها مشکل ملوان نداشتن اسپانسر است . امیدوارم این موضوع صدمه و آسیب جدی به تیم واردنکند .  

جعفری یادآورشد : فصل قبل هم ملوان در برهه‌یی به کسب سهمیه ی آسیایی امید زیادی پیداکرده بود . چون در آن زمان هم اسپانسر خوب نداشتیم تحت تاثیر مشکلات مالی قرارگرفتیم . امتیازاتی را از دست دادیم و فرصت کسب سهمیه از دست رفت . امسال با حضور مازیار زارع که از جنس ملوان و شهر انزلی است ، می‌توان یکدلی تیم را حفظ کرد و مدیریت هم کمک کند تا بتوانیم روند خوبی را که داریم تا پایان فصل حفظ کنیم و سهمیه بگیریم .  

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها