موافقت شبانه ی هیات مدیره با استعفای نکونام / بختیاری‌زاده سرمربی موقت استقلال شد

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌یی ضمن موافقت با استعفای نکونام ، سرمربی موقت این تیم را معرفی کرد .

 هیات مدیره ی باشگاه استقلال با پذیرش استعفای جواد نکونام ، به عصر سرمربی گری او در استقلال پایان داد .

باشگاه استقلال بیانیه یی را  در خصوص استعفای جواد نکونام از سمت سرمربی‌گری این تیم منتشرکرد .

در این اطلاعیه آمده است :

جلسه ی هیات مدیره ی باشگاه استقلال سه شنبه (۱۴۰۳/۷/۱۰) با حضور کلیه ی اعضا برگزارشد و پس از بررسی‌های دقیق و با توجه به شرایط موجود و مصوبه ی قبلی هیات مدیره ، تصمیمات زیر گرفته شد :

  1. استعفای سرمربی : با نهایت تشکر از زحمات ارزشمند جناب آقای جواد نکونام ، سرمربی محترم تیم فوتبال بزرگسالان ، که در مدت تصدی مسوولیت نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار بستند ، با استعفای ایشان موافقت شد .
  2. انتخاب سرمربی جدید : باشگاه درنظردارد در اسرع وقت نسبت به انتخاب سرمربی جدید اقدام نماید . در این راستا ، بررسی چندین گزینه ی خارجی که دارای رزومه و تجربه ی مناسب در سطح بین‌المللی هستند ، در حال انجام است . هدف باشگاه ، استخدام فردی به عنوان سرمربی است که بتواند با دانش و توانایی‌های خود ، تیم را به سمت موفقیت‌های پایدار هدایت کند .
  3. هدایت موقت تیم : تا زمان تکمیل فرآیند انتخاب سرمربی جدید ، جناب آقای سهراب بختیاری‌زاده ، پیشکسوت ارزشمند باشگاه ، مسوولیت هدایت موقت تیم فوتبال بزرگسالان را برعهده خواهندگرفت.

باشگاه استقلال از تمامی هواداران عزیز درخواست دارد تا با حمایت همیشگی خود ، تیم محبوب شان را در این بُرهه ی حساس یاری کنند . اطمینان داریم با همدلی و تلاش مضاعف ، باشگاه استقلال به زودی به جایگاه واقعی خود در فوتبال ایران و آسیا بازخواهدگشت .

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها