نکونام کتباً استعفاداد

به گفته ی فرد نزدیک به سرمربی استقلال ، نامه ی کناره‌گیری جواد نکونام انشا شده و به دست احمد شهریاری ، رییس هیات مدیره ی باشگاه ، رسیده است .

یک روز پس از شکست در دربی و بعد از خداحافظی با بازیکنان در رختکن تیم و علی‌رغم حمایت تمام‌قد مدیران باشگاه ، اما جواد نکونام دقایقی پیش و به صورت رسمی ، متن استعفای خود را به احمد شهریاری ، رییس هیات مدیره ی باشگاه ، تحویل داد تا آمادگی خود را برای کناره‌گیری اعلام کند .

نکونام که فصل گذشته و در هفته‌های پایانی لیگ ، قهرمانی را به پرسپولیس واگذارکرده بود ، در ابتدای فصل و پس از انتشار شایعات متعدد درخصوص احتمال قطع همکاری با استقلال ، به کار خود در این باشگاه ادامه داد که البته از همان ابتدای کار نیز مشخص بود تنش و اختلافاتی میان او و مدیران باشگاه وجوددارد .

از جذب دو بازیکن بوسنیایی بدون اطلاع کادرفنی گرفته تا حواشی پیش آمده بر سر ثبت نشدن قرارداد دستیاران و مربی بدنساز ، همه و همه دست به دست هم داد تا استقلالی‌ها امسال را نیز با برخی حواشی آغازکنند و در این میان نیز نتایج ناامیدکننده از جمله شکست برابر استقلال خوزستان ، منجر به افزایش حواشی پیرامون باشگاه شد .

2086672

در شرایطی که مدیران استقلال و هُلدینگ مذاکراتی را با سرمربیان خارجی جهت انتخاب به عنوان جانشین نکونام آغازکرده بودند و حتی از احتمال حضور ایوایلیو پتف روی نیمکت تیم صحبت می‌شد ، اما در نهایت نکونام به کارش در این تیم ادامه داد و پیروزی برابر الغرافه سبب شد تا آرامش نسبی به تیم بازگردد .

با این حال ، تساوی مقابل نساجی و شکست تلخ روز گذشته در دربی پایتخت ، کار را برای نکونام دشوارترکرد و او مقابل خواسته ی بخشی از هواداران برای استعفا قرارگرفت .

تمام این سلسله اتفاقات باعث شد تا نکونام روی تصمیمی که شب گذشته در رختکن تیم گرفته بود ، بماند و پس از آن که از بازیکنان تیم خداحافظی کرده بود ، دقایقی پیش متن استعفای خود را به احمد شهریاری ، رییس هیات مدیره ی باشگاه تحویل داد . این خبر از سوی یکی از نزدیکان نکونام در اختیار ما قرارگرفته است .

2086657

* واکنش باشگاه به خبر استعفا
با این حال پژمان ماندگاری ، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ، در پاسخ به ورزش سه گفت : هنوز هیچ نامه‌یی مبنی بر استعفا به دست ما نرسیده و سیاست باشگاه حمایت از آقای نکونام است .

این اتفاق در شرایطی رخ داد که رییس هیات مدیره و مدیرعامل استقلال شب گذشته به حمایت از نکونام پرداخته بودند و حالا توپ در زمین هُلدینگ خلیج فارس ، احمد شهریاری و فرشید سمیعی است که با این استعفا موافقت کنند یا خیر .

استقلال باید روز شنبه و برای دیدار با السد راهی قطر شود و در فاصله ی 48 ساعت تا پرواز تیم به دوحه ، وضعیت نیمکت تیم نامشخص است .

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها