فوتبال رشت را عابديني نابود کرد

عقب افتادن فوتبال رشت با دستان عابديني صورت گرفت و تازه الان خيلي ها متوجه شده اند مديرعامل سابق داماش چه بلايي بر سر فوتبال رشت آورد .

هفته ی چهارم ليگ يک فردا در شهرهاي مختلف پيگيري مي‌شود که حساس‌ترين مسابقه ، ديدار سپيدرود و ملوان خواهد بود . گيلاني ها اين بازي را داربي واقعي مي دانند چون دو تيم ريشه دار و با سابقه به مصاف هم خواهند رفت . بازيکنان زيادي در دو تيم حضور دارند که هم براي ملوان بازي کرده اند و هم براي سپيدرود که فردا مقابل تيم هاي سابق شان قرار مي‌گيرند . يکي از اين بازيکنان محمد آبشک است که سابقه ی بازي در سه تيم سپيدرود ،‌ داماش و ملوان را دارد . در اين رابطه گفت و گوي نود را با هافبک فعلي ملوان بخوانيد :‌

90:‌سنت رفته بالا خيلي مصدوم مي‌شوي ؟‌

کجا مصدوم مي‌شوم ! من فصل گذشته يک بار مصدوم شدم و امسال هم يک بار مصدوم شدم که برطرف شده و اگر خودم را چشم نزنم از اين بازي مي‌توانم بازي کنم (مي‌خندد)

90:‌آماده داربي هستي ؟‌

من تازه دو روز است که با تيم تمرين مي‌کنم اگر کادرفني بخواهد مشکل خاصي براي بازي ندارم .

90:‌تو يکي از بازيکنان سابق داماش هستي که در ملوان حضورداري ، فکر مي‌کني بازي ملوان با سپيدرود هم مثل ملوان و داماش حساس باشد ؟‌

داربي اصلي گيلان همين است و چون هر دو تيم پرسابقه هستند از گذشته حساسيت خودش را داشته و دارد ولي با توجه به هواداران سن بالا و به نوعي پيشکسوتاني که دو تيم دارند قطعاً حواشي آن کم تر خواهد بود و اميدوارم همين اتفاق رخ دهد .

90:‌‌براي خود تو هم حساس خواهد بود چون هر چه باشد سابقه ی بازي در تيم رقيب ملوان را داشتي ؟‌

من سابقه ی بازي در هر سه تيم را دارم و اصلاً پايه ی فوتبالم را از سپيدرود شروع کردم و اين تيم را فراموش نمي‌کنم . اما در مورد جدايي ام هم بگويم داستان جدايي‌ام از داماش را همه مي‌دانند . امير عابديني باعث شد که داماش را ترک کنم . تمام مشکلات فوتبال رشت به عابديني برمي‌گردد . او داماش و کل فوتبال رشت را نابود کرد و رفت پي کارش . عقب افتادن فوتبال رشت با دستان عابديني صورت گرفت و تازه الان خيلي ها متوجه شده اند مديرعامل سابق داماش چه بلايي بر سر فوتبال رشت آورد . همان آقاياني که پول مي‌گرفتند شعار آسيايي مي‌دادند حالا مي‌فهمند چه کلاهي بر سرشان رفته و تيم هم سقوط کرده و خبري از آن ها نيست . امير عابديني از من گرفته تا جهانبخش  ، حسن زاده ،‌ سيف‌اللهي ، هادي محمدي و ديگران را فروخت و پول خوبي هم گرفت و نهايتاً يک ميليارد هزينه ی تيم کرد . قطعاً خيلي ها با حرف من موافق هستند که پدر فوتبال رشت را امير عابديني در آورد و الان هم که تيمي وجود ندارد با آن فعاليت کند تا حالا کسي پرسيده پول اين بازيکنان کجا رفته است ؟‌

90:‌يعني خود تو نمي خواستي جدا شوي ؟‌

همه مي دانند که چقدر هواداران من را در داماش دوست داشتند ولي کاري کردند که در داماش نمانم ، جدا شوم وقتي پول نمي دادند و اذيت مي کردند بايد چه کار مي‌کردم ؟

90:‌فکر مي کني علت پسرفت کلي فوتبال گيلان چه عواملي مي تواند باشد ؟

هر شهري مشکلات خاص خودش را دارد و بيشتر مردم استان از مشکلات فوتبال شهرها و در مجموع گيلان مطلع هستند .

90:‌نبود يک تيم گيلاني در ليگ برتر ناراحت کننده نيست ؟‌

خيلي ناراحت کننده است . خود من وقتي قرعه‌کشي ليگ برتر را ديدم ، بغضم گرفت و ناراحت شدم به خصوص که جاي خالي ملوان کاملاً احساس مي‌شد و خيلي ها همين الان هم اين تيم را دوست دارند .

90:‌مي تواند به ليگ برگردد‍ ؟‌

تيم جوان شده اما تيم هاي پرقدرت زيادي در ليگ دسته اول حضور دارند . در هر حال کار سختي است ولي نشدني نيست و مي شود اميدوار بود .

90: مشکل مالي کماکان وجود دارد ؟

با حضور آقاي دنيامالي بهتر شده و تا الان هم حدود 25 درصد از مطالبات را پرداخت کرده اند .

90:‌به خاطر همين پيشنهاد خوب خونه‌ به خونه را جواب کردي ؟‌

من به غيراز خونه‌ به خونه از تيم هاي ديگري مثل پديده هم پيشنهاد داشتم ولي خودم دوست داشتم در ملوان بمانم . من براي روشن شدن تکليف تيم زياد منتظر ماندم و حتي به خونه‌ به خونه هم رفتم ولي برگشتم چون اين تيم را دوست داشتم .

90: مقابل تيمي قرار مي‌گيري که سرمربي‌اش همبازي سابقت است ، در اين مورد صحبت مي‌کني ؟

من در داماش هم با آقاي نظر محمدي کار کردم و او مربي خوبي است و تيم خوبي هم ساخته ولي الان بازيکن ملوان هستم و براي موفقيت تيمم تلاش خواهم کرد .

90:‌احتمالاً مقابل رضا مهدوي بازي کني که سال‌ها کنارش بازي کرده یي . در اين رابطه صحبت مي‌کني . حتماً از بالا رفتن سن او استفاده خواهي کرد‍‌ ؟

آقا رضا (مهدوي) دوست خوب من است و از قديم گفته اند شير هميشه شير است اگرچه پير شده باشد . بازي کردن مقابل مهدوي سخت است ولي خودش مي داند من در زمين دوست و آشنا نمي شناسم .

90: گل بزني شادي هم مي‌کني ؟‌

فکرش را نکرده ام . واقعاً نمي دانم ولي احتمال شادي کردنم زياد است . من از هواداران دو تيم هم خواهش مي‌کنم فقط تيم هاي خودشان را تشويق کنند تا بازي قشنگ شود .

90:‌کاپيتان سوم تيم تو هستي ؟

اصلاً به اين موضوع فکر نمي‌کنم . کاپيتاني برايم مهم نيست ، داماش هم که بودم شرايط همين بود و فکر بازي هستم تا کاپيتاني .

"علی مسعودی - روزنامه ی ورزشی نود"

“توضیح سپید نیوز” : این مصاحبه یک روز قبل از دیدار ملوان – سپیدرود منتشر شده بود .

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها