در انتظار جدایی احتمالی تارتار از ملوان ؛ مازیار در مسیر بازگشت ؟

بعد از گذراندن یک فصل پُرماجرا و البته موفق ، حالا آینده ی کاری مهدی تارتار در ملوان کاملاً نامشخص است .

لیگ بیست‌وسوم در شرایطی پیگیری شد که ملوان بندرانزلی نامش در بین تیم‌های شگفتی‌ساز به چشم می‌خورد ؛ آن‌هم در شرایطی‌که ملوانی‌ها بعد از ماندن در سطح اول فوتبال ایران بعد از آن که به چرخه ی تیم‌های لیگ برتری بازگشتند ، آخرین تیمی بودند که وضعیت کادرفنی‌شان مشخص شد و مهدی تارتار در نقش سرمربی جدید ملوان بندرانزلی انتخاب شد و در قامت جانشین مازیار زارع روی نیمکت سفیدپوشان شمالی حضور پیداکرد .

تارتار فصل موفقی را در ذوب‌آهن اصفهان گذرانده بود و بعد از تغییر و تحولات گسترده در فهرست ملوان ، امید داشت که بتواند همراه تیم شمالی هم روزهای خوبی را پشت سر بگذارد . با وجود آن که ملوان آخرین تیم شرکت‌کننده در لیگ بیست‌وسوم بود که وضعیت کادرفنی‌اش مشخص شد و در بازار تابستانه کارش را آغازکرد ، آن‌ها توانستند در شروع لیگ بیست‌‍وسوم عملکردی فراتر از انتظار داشته باشند و 16 امتیاز در 10 مسابقه ی ابتدایی فصل به‌دست آوردند که از جمله نتایج شاخص ملوانی‌ها می‌توان به کسب پیروزی برابر سپاهان و کسب امتیاز مقابل پرسپولیس اشاره داشت .

حضور قوی سپید در جمع 6 تیم برتر

ملوانی‌ها هر چند در مقاطعی از لیگ بیست‌وسوم روزهای پُرنوسانی پشت سر گذاشتند اما با این وجود ، در پایان فصل موفق شدند کارنامه ی قابل‌قبولی را از خود به جای بگذارند ؛ به‌طوری‌که با کسب 41 امتیاز در 30 مسابقه ، سفیدپوشان شمالی در رتبه ی ششم جدول کار خود را به پایان بردند و در جمع 6 تیم برتر جدول قرارگرفتند . جالب آن که در 8 بازی پایانی فصل ، شاگردان مهدی تارتار در کسب پیروزی ناکام بودند اما با این وجود در بین 6 تیم برتر لیگ بیست‌وسوم باقی ماندند که دستاورد مهمی برای ملوان محسوب می‌شود .

انزلی‌چی‌ها چشم‌انتظار معرفی جانشین تارتار !

مهدی تارتار در آخرین بازی فصل با هواداران ملوان خداحافظی کرد و بعد از آن ، در صفحه ی اینستاگرامی خود هم پیام خداحافظی‌اش را منتشرکرد تا عزم راسخ خود در مسیر جدایی از ملوان را بعد از گذراندن یک فصل موفق نشان بدهد . در حالی تارتار ساز جدایی کوک کرده که مدیران باشگاه ملوان هنوز واکنش رسمی‌یی نسبت به تصمیم او نشان نداده‌اند اما با توجه به پایان قرارداد مهدی تارتار با ملوانی‌ها ، ادامه ی حضور او در این تیم شمالی دور از ذهن به نظر می‌آید و مسوولان باشگاه ملوان باید به دنبال انتخاب سرمربی جدید باشند .

نامِ «مازیار» در حوالی نیمکت ملوانی‌ها

مسوولان باشگاه شمالی در شرایطی به دنبال ساخت تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم هستند که در روزهای گذشته بحث سرباز شدن بازیکنان سرشناسی از جمله امید نورافکن و ابوالفضل جلالی مطرح شده و این موضوع می‌تواند خبر خوشی برای ملوانی‌ها باشد . در زمینه ی استخدام سرمربی ، هنوز خبری از توافق با شخص خاصی نیست اما گفته می‌شود که اولویت اول ملوانی‌ها ، بومی‌گرایی است و آن‌ها امیدوارند که بعد از یک فصل ، مجدداً بتوانند با مازیار زارع همکاری کنند و از حضور این سرمربی جوان روی نیمکت تیم خود بهره ببرند .

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها