درخواست ویژه ی ملوانان از امیر قلعه‌نویی

محمد نوری به نمایندگی از کادرفنی ملوان انزلی بار دیگر از امیر قلعه‌نویی خواست تا بازیکنان تیمش را ببیند و آن‌ها را به تیم ملی دعوت کند .

ملوان انزلی در لیگ بیست‌و‌سوم یکی از تیم‌های جذاب مسابقات محسوب می‌شود ؛ ملوانان تا اینجای لیگ 16 امتیاز به‌دست آوردند و در رده‌های بالایی جدول قرارگرفته‌اند که این مساله نشان از عملکرد خوب بازیکنان و کادرفنی انزلی‌چی‌ها دارد .

یکی از اتفاقاتی که بعد از موفقیت‌های ملوان شاهد بودیم ، درخواست‌های مهدی تارتار سرمربی انزلی‌چی‌ها از امیر قلعه‌نویی برای دعوت از بازیکنانش به تیم ملی بوده است . تارتار پیش از برگزاری اردوی اخیر تیم ملی در این خصوص گفته بود : «ما در تیم‌مان بازیکنان خیلی خوبی داریم . من یک‌بار دیگر از کادرفنی تیم ملی و شخص آقای قلعه‌نویی می‌خواهم که بازیکنان ما را ببینند .‌ این بچه‌ها واقعاً لیاقت این را دارند که در تیم ملی ما نماینده داشته باشند . هم تیم ملی می‌تواند از ‌وجود این‌ها استفاده کند و هم این‌ها به حق‌شان برسند» .

اگرچه ملوان در اردوی اخیر تیم ملی برای دو بازی با هنگ‌کنگ و ازبکستان نماینده‌یی نداشت ، اما ملوانان همچنان بر موضع خود مبنی بر شایستگی بازیکنان خود برای حضور در تیم ملی تاکید دارند . امروز محمد نوری دستیار مهدی تارتار که به نشست خبری قبل از دیدار با هوادار رفته بود نیز همین مساله را پیش کشید و گفت : «رضا جعفری واقعاً بازیکن بسیار باکیفیتی است و کیفیتی در حد تیم ملی دارد . نه تنها رضا جعفری چند بازیکن باکیفیت دیگر داریم که در حد تیم ملی بازی می‌کنند» .

باید دید در شرایطی که تیم ملی تا قبل از جام ملت‌های آسیا اردوی دیگری نخواهدداشت ، آیا برای آن تورنمنت مهم امیر قلعه‌نویی چهره ی جدیدی را از ملوان به تیم ایران دعوت خواهدکرد یا خیر .

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها