هشدار جدی به نفت آبادان : از لیگ کنارمی‌روید !

مهدی تاج بدون آن که نامی از نفت آبادان ببرد ، به مدیران این باشگاه بابت دریافت مجوز حرفه یی هشدارداد .

از ابتدای فصل گذشته ی مسابقات لیگ برتر فدراسیون فوتبال از باشگاه های لیگ برتری خواست برای دریافت مجوز حرفه یی اقدام کنند . در سال گذشته اکثر باشگاه ها در این خصوص اقداماتی انجام دادند اما برخی باشگاه ها از جمله نفت آبادان هیچ فرمی را پُرنکردند .

فدراسیون فوتبال در صدد است برای حضور تیم ها در لیگ برتر یک مجوز حرفه یی ملی نیز از سال بعد صادرکند و به همین خاطر از باشگاه ها خواسته مدارک خود را در این خصوص تحویل کمیته ی صدور مجوز حرفه یی فدراسیون فوتبال تحویل بدهند و در سامانه ی مشخص شده هم بارگذاری کنند .

امروز مهدی تاج در مصاحبه ی خود اعلام کرد ، یکی از باشگاه های لیگ برتری هیچ اقدامی برای تحویل و تکمیل فرم های مخصوص این امر انجام نداده است . اگرچه تاج نامی از باشگاهی نبرد اما می شود حدس زد که باشگاه مد نظر او صنعت نفت آبادان است .

از آن جایی که ورزشگاه آبادان استانداردهای لازم را ندارد و نواقص زیادی در امر باشگاه‌داری در نفت آبادان دیده می شود ، مدیران این باشگاه هیچ اقدامی انجام نداده‌اند . با این حال مهدی تاج بدون اشاره به نام صنعت‌نفت به مسوولان این باشگاه هشداری بزرگ داد ؛ این که آن‌ها با شرایط موجود مجوز ملی نیز دریافت نمی‌کنند و این به منزله ی کنارگذاشته شدن این باشگاه از لیگ برتر است !

تاج در این خصوص گفت : «اسم که نباید آورد اما یک باشگاه در لیگ برتر حضوردارد که حتی فرم مجوز حرفه‌یی هم پُر نکرده است . یک تیم شهرستانی است ، اما درمجموع ممکن است مجوز حرفه‌یی لیگ برتر آن‌ها هم ساقط شود و حتی ممکن است مجوز ملی هم به آن‌ها ندهند و آن زمان شرایط برای آن ها خیلی سخت می‌شود . ما تذکرات را می‌دهیم که مسوولانش پیگیری کنند و اگر نکردند تصمیمات سختی برای آن ها گرفته خواهدشد» .

با این تفاسیر باید دید مدیران باشگاه نفت آبادان چه اقداماتی در این رابطه انجام می‌دهند و در نهایت چه تصمیمی درباره ی این باشگاه از سوی فدراسیون فوتبال گرفته می‌شود .

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها