نوری : برای بُرد به مصاف پرسپولیس رفته بودیم

مربی تیم فوتبال ملوان از تساوی این هفته مقابل پرسپولیس صحبت کرد .

محمد نوری در خصوص تساوی ارزشمند ملوان مقابل پرسپولیس در هفته ی هشتم اظهارداشت : ما برای این بازی آماده بودیم و این باور را به به بچه‌ها داده بودیم که می‌توانند مقابل تیمی مثل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشند و حتی با پیروزی از زمین خارج شوند . قراری که ما با تیم گذاشتیم این است که در بازی‌های خانگی برای برد وارد زمین شویم و مقابل پرسپولیس هم هدف مان همین بود .

وی افزود : پرسپولیس تیم بزرگی است و مدافع عنوان قهرمانی است و بازیکنانش همه یا ملی پوش هستند و یا در سطح تیم ملی بازی می‌کنند . ما با شناخت کافی و با انگیزه ی بالا بدون ترس از نام این تیم به زمین رفتیم و ایمان داشتیم که می‌توانیم مقابل آن ها نتیجه بگیریم . هدف ما در این بازی با توجه به امتیاز میزبانی کسب برتری بود و برای مساوی به زمین نرفته بودیم و حتی شانس این را هم داشتیم که به برتری برسیم و چند موقعیت گل ایجاد کردیم ولی خب تساوی مقابل پرسپولیس هم نمی‌تواند نتیجه بدی باشد .

مربی ملوان در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به سه صحنه ی داوری هم توضیح داد : من عادت ندارم در مورد داور مسابقه و تصمیماتش صحبت کنم . صحنه‌هایی که می‌گویید را هم بعد بازی بازبینی نکردم و نمی‌توانم نظر دقیقی بدهم ولی کارشناسان داوری هرچه بگویند همان درست است . به هر حال اشتباه داوری هم بخشی از فوتبال است و نمی‌توان ایرادگرفت . تیم ما تا اینجا کم از داوری ضربه نخورده است . به نظرم تا زمانی که مسوولان فدراسیون عزم جدی برای ورود VAR نداشته باشند این اعتراضات و مشکلات پابرجاست و هر هفته یک تیم به داوری معترض است .

نوری در مورد تقابل هفته ی آینده مقابل سپاهان هم توضیح داد : سپاهان تیم خوبی است و افتخار پوشیدن پیراهن این تیم را دارم . آن ها هم مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند و دو بازی سنگین همزمان به صورت پیاپی به ما خورده است ولی ما این خودباوری را در بازیکنان ایجاد کردیم که مقابل هر تیمی می‌توانند نتیجه بگیرند و شاید این بار نوبت برد ما باشد . بازی در اصفهان مقابل سپاهان واقعاً سخت است ولی ما باید یاد بگیریم در هر بازی به هدف پیروزی وارد زمین شویم .

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها