خسته‌بند : انتقال امتیاز نفت به ملوان کاملاً قانونی است

نماینده ی مردم شهر انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت : انتقال امتیاز نفت به ملوان کاملاً قانونی است .

حسن خسته‌بند در مورد خرید امتیاز تیم نفت توسط باشگاه ملوان گفت : از دوره ی ششم در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و شاهد اتفاقات زیادی در ورزش و به خصوص فوتبال بودم ، در این سال ها بارها امتیاز تیم‌ها خرید و فروش شده است و تیم‌هایی از تهران به شهرهای دیگر و یا از شهرهای دیگر به تهران آمده اند . نام تیم‌ها هم مشخص است و هیچ گونه حساسیتی هم در مورد این خرید و فروش امتیازها وجود نداشته اما نمی‌دانم چرا این بار آقایان غیرتی شده‌اند و در مورد خرید امتیاز تیم نفت توسط ملوان واکنش نشان می‌دهند .

وی ادامه داد : البته تیم‌هایی مثل نفت که دولتی هستند پول‌هایی میلیاردی داشته‌اند و شاید برخی که منافع شان قطع شده است ، شروع به جوسازی کرده‌اند ، آن ها اگر واقعاً دلسوز فوتبال هستند به مسایلی مانند فساد در فوتبال ، بازیکن سالاری و گزارش تحقیق و تفحص مجلس بپردازند . زیرا انتقال امتیاز تیم نفت به ملوان کاملاً قانونی بوده و براساس قانون تجارت مالک و یا فروشنده که همان وزارت نفت است ، خواستار فروش امتیاز تیم نفت بوده و ملوان آن را خریده است . بنابراین هیچ اتفاق غیر قانونی رخ نداده است . ضمن این که براساس قوانین فوتبالی هم در صورتی که وزارت ورزش نخواهد تیم نفت را نگه دارد ، باز هم ملوان در لیگ برتر ماندگار می‌شود .

خسته‌بند تصریح کرد : ملوان یکی از تیم‌های ریشه دار است و حضوری پنجاه ساله در فوتبال ایران دارد . انزلی کوچک‌ترین شهر استان گیلان است اما توانسته فوتبالیست‌های زیادی را به فوتبال ملی ایران معرفی کند . سیروس قایقران ، غفور جهانی ، سیدجلال حسینی و … فقط مشتی از این خروار فوتبالیست‌ها هستند . مردم انزلی با تیم ملوان زندگی می‌کنند و با بردش خوشحال و با باخت شان ناراحت می‌شوند . برخی که نمی‌خواهند این اتفاق صورت بگیرد ، جوسازی می‌کنند .

نماینده ی مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت : با توجه به این که ملوان تنها نماینده ی استان های شمالی در لیگ برتر است ؛ قرار است هفته ی آینده نمایندگان سه استان گلستان ، گیلان و مازندران طوماری را برای وزیر ورزش تهیه کنند و در آن از ملوان حمایت کنند .

خسته‌بند در مورد این که با تاج ملاقاتی داشته یا نه ، گفت : من نتوانستم تلفنی رییس محترم فدراسیون را پیدا کنم و ایشان در دسترس نبود و انتقال نفت به ملوان کاملا قانونی بوده است .

"خبرگزاری فارس"

 

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها