اتفاقات عجیب در تیم برق جدید شیراز

برق شیراز در آستانه ی بازی با تیم بادران دچار مشکلاتی شده که این اتفاقات حاشیه یی توسط خودی ها به وجود آمده است .

برق شیراز پس از کسب نتایج ضعیف در ابتدای نیم فصل دوم توانست با رحمان رضایی به توافق برسد و رضایی در شرایطی سخت و در حالی که ٨ بازیکن اصلی برق از این تیم جدا شده بودند ، هدایت این تیم را پذیرفت و توانست در ٢ بازی که هدایت این تیم را به عهده داشت با بازیکنان جوان ٤ امتیاز کسب کند .

اما پس از پیروزی این تیم مقابل ماشین سازی تبریز که باعث خوشحالی هواداران شده بود ، این تیم حالا دچار حاشیه هایی شده که در نهایت این هواداران و تیم برق شیراز است که ضررش را می بینند .

موضوع از این قرار است که ٢ بازیکن قدیمی تیم برق که هر دوی آن ها سابقه ی حضور در لیگ برتر را نیز دارند ، بازیکنان را مجبور به اعتصاب کرده اند و این موضوع باعث دلخوری خیلی از هواداران این تیم شده است .

اگرچه برق دچار مشکلات مالی فراوان است ؛ اما این رفتار غیر حرفه یی این بازیکنان موجب از دست رفتن روحیه ی تیمی و همچنین ناراحتی هوادارانی می شود که همیشه پای این تیم مانده اند .

البته از شیراز شنیده می شود که مالک این باشگاه این دو بازیکن را اخراج کرده است و دیگر بازیکنان تیم نیز با پشیمانی دوباره به تمرینات بازگشته اند .

البته گویا رحمان رضایی که خودش از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران است ، از این موضوع بسیار ناراحت است و قصد دارد با توجه به اخراج این بازیکنان از سوی مدیریت باشگاه از بازیکنان جوان و امید باشگاه استفاده کند . این حرکت از سوی رضایی کار زیبایی است که می تواند قدم بزرگی در مقابله با مساله ی بازیکن سالاری باشد . اتفاقی که باید مربیان دیگر نیز سرلوحه ی کار خودشان قرار دهند .

"ورزش سه"

telegram

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها