اعلام آمادگی باشگاه نساجی برای تقبل هزینه‌های تست دوپینگ در لیگ دسته اول

باشگاه نساجی اعلام آمادگی کرد ، هزینه‌ ی تست دوپینگ تمام بازی‌های لیگ دسته اول را تا پایان فصل تقبل خواهد کرد .

این روزها بحث دوپینگ در مسابقات لیگ اول به شکلی مطرح شده که صدای اکثر مربیان را در آورده است . مربیان مختلف تیم‌های لیگ دسته اول در تمامی اظهارات‌شان در مورد این عمل ناجوانمردانه و غیر ورزشی صحبت می‌کنند و این در حالی است که گفته می‌شود ، یکی از تیم‌های بالانشین لیگ دسته اول از بازیکنی در ترکیب تیم خود استفاده می‌کرده که تست دوپینگ وی مثبت اعلام شده است .

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی ضمن انتقاد از وضعیت کنونی گفت : پدیده ی دوپینگ متاسفانه وجود دارد ولی اراده یی جدی برای مبارزه با آن به چشم نمی خورد . برهمین اساس باشگاه نساجی برای پاکسازی فوتبال از پدیده ی زشت دوپینگ به صورت رسمی اعلام می‌کند ، حاضر است هزینه ی تست دوپینگ تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات تا پایان فصل را متقبل شود تا تمامی تیم‌های در فضایی کاملاً جوانمردانه به مصاف یکدیگر بروند .
وی افزود : به عنوان یک باشگاه فرهنگی و ورزشی این پیشنهاد را به سازمان لیگ ارایه می‌کنیم ، زیرا معتقدیم ورزش باید ترویج کننده ی فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در جامعه باشد .
امیری تاکید کرد : متاسفانه ما هم شنیده‌ایم که تست دوپینگ یک بازیکن یکی از تیم‌های لیگ دسته اول مثبت اعلام شده و جالب است که هر روز عنوان می‌شود تست دوپینگ بازیکن نامبرده مربوط به یک تیم مازندرانی است . اگر این گونه است ما هم مایل هستیم هر چه سریع تر نام بازیکن مورد نظر اعلام و برخورد قانونی با باشگاه و بازیکن مربوطه اعمال شود .

"خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی"

telegram

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها