ذوب‌آهن اولین شکست سنگین را رقم زد

تیم فوتبال ذوب آهن که نخستین نماینده ی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود ، درحالی که نیمه ی اول را از حریف قطری برده بود ، در نیمه ی دوم شکست سنگینی را پذیرا شد .

تیم فوتبال ذوب آهن از ساعت ۱۶:۴۵ امروز دوشنبه در چارچوب مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف تیم الدحیل رفت که این بازی با شکست ۳ بر یک نماینده ی ایران به پایان رسید . 

کی روش استنلی (۱۳) برای ذوب آهن گلزنی کرد . کریم بودیاف (۷۴ و ۷۶) و یوسف المساکنی (۸۴) برای الدحیل گل زدند . 

ذوب آهن در نیمه ی اول علاوه بر گلی که به ثمر رساند ، چند موقعیت دیگر هم داشت که نتوانست از آن استفاده کند . رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن در این نیمه ، یک موقعیت خوب تیم الدحیل را که روی ضربه ی کاشته به دست آمده بود ، دفع کرد . مظاهری همچنین در وقت های تلف شده ی نیمه اول موقعیت گلزنی خوبی را از حریف گرفت .

با شروع نیمه ی دوم ذوب آهن بازی تدافعی را در دستور کارش قرار داد و تیم میزبان حملات زیادی را روی دروازه ی نماینده ی ایران پی ریزی کرد و درحالی که مدافعان ذوب آهن تا دقیقه ی ۷۴ مقاومت خوبی کرده بودند اما در دو دقیقه بازی برده را باختند .

ابتدا در دقیقه ی ۷۴ کریم بودیاف دفع ناقص رشید مظاهری را به گل اول تبدیل کرد و درحالی که ذوبی ها هنوز به خود نیامده بودند ، همین بازیکن روی ارسال یک ضربه ی کرنر و با ضربه ی سر بدون این که مزاحمی داشته باشد ، برای بار دوم دروازه ی مظاهری را باز کرد .

در ادامه ذوب آهن که در خط دفاعی به هم ریخته و بدون تمرکز کار را دنبال می کرد ، در دقیقه ی ۸۴ بازهم دروازه ی خود را باز شده دید و این بار یوسف المساکنی بود که با ضربه یی آرام گل سوم را به ثمر رساند .

"خبرگزاری مهر"

telegram

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها