احمدزاده : تارتار حرفه‌یی‌تر از بقیه ی مربیانی بوده که تاکنون به ملوان آمده‌اند

سرمربی سابق ملوان بندرانزلی ، سکاندار فعلی نیمکت قوی سپید را حرفه‌یی‌تر از مربیان قبلی ملوان می‌داند .

محمد احمدزاده درباره ی عملکرد قابل توجه ی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و صعود این تیم به رتبه ی چهارم جدول لیگ برتر ، گفت : مردم انزلی سبک بازی هجومی را دوست دارند و مربیانی که در ملوان دنبال بازی دفاعی باشند ، نتیجه نمی‌گیرند . تیم‌های قبلی تارتار بازی‌های محتاطانه‌یی ارایه می‌کردند و ابتدای فصل هم گفتم این سبک بازی تارتار در انزلی جواب نمی‌دهد .

«تارتار با توجه به فضای انزلی تشخیص داد که باید شکل بازی ملوان را تغییر بدهد.» ، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد : تارتار با این شرایط می‌تواند تجربه ی بسیار خوبی در انزلی داشته باشد و این سبک بازی برای خودش و ملوان خوب است . همچنین نباید انتظارات را از ملوان بالا ببریم . تیم‌هایی در لیگ برتر هستند که از لحاظ امکانات و شرایط مالی ، وضعیت به مراتب بهتری نسبت به ملوان دارند .

سرمربی پیشین ملوان بندرانزلی با بیان این که این تیم فراتر از داشته‌های خودش نتیجه می‌گیرد ، تصریح کرد : شرایط تارتار نسبت به مربیانی که به انزلی آمده‌اند ، متفاوت است . او روابط عمومی بالایی دارد و با تماشاگران و قدیمی‌های ملوان ارتباط خوبی برقرار کرده است . تارتار حرفه‌یی‌تر از بقیه ی مربیانی بوده که تاکنون به انزلی آمده‌اند .

احمدزاده درباره ی صعود تیم فوتبال نوجوانان ایران به جمع 16 تیم نهایی جام جهانی زیر 17 سال اظهارداشت : کسب شش امتیاز از گروهی که انگلیس و برزیل در آن بود ، نتیجه‌یی ایده‌آل و قابل تحسین است . الان تیم ایران را همه می‌شناسند و بررسی‌های بیشتری روی آن انجام داده‌اند . با این حال انتظارات باید در اندازه ی امکانات ما باشد و این گونه نباشد که اگر تیم نتیجه نگیرد ، آوار را روی سرمربی بریزیم . حتی اگر تیم نوجوانان به مراکش ببازد ، باید از عملکرد این تیم راضی باشیم .

وی در مورد دوری خود از نیمکت مربی گری گفت : فقط چند پیشنهاد در سطح استان گیلان داشتم که با مدیران این باشگاه‌ها صحبت کردم . کار کردن در فوتبال گیلان خیلی سخت است . گیلان استانی صنعتی محسوب نمی‌شود و باشگاه‌های استان شرایط مالی خوبی ندارند . الان فهمیده (مدیرعامل باشگاه ملوان) به تنهایی از تیم ملوان حمایت می‌کند و نمی‌دانم تا چه زمانی می‌تواند با این شرایط ادامه بدهد .

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها