ملوان ، تیمی فراتر از ماندن در لیگ برتر

ملوان بعد از شکست 4-0 در برابر استقلال خوب جمع و جور شد و در برابر نساجی ارایه گر بازی خوبی بود و در نهایت مزد خود را با یک گل گرفت .

در مصاف ملوان – نساجی ، دربی شمال پیش بینی می شد ، تاثیرات شکست 4-0 در برابر استقلال در تیم میزبان دیده شود اما مازیار زارع به خوبی تیمش را از نظر روحی و روانی ریکاروی کرده بود و ملوانی که در این بازی دیدیم ، به طور کل هفته ی هفدهم بازی ها و شکست در برابر استقلال را فراموش کرده بود .

با وجود حضور تماشاگران در استادیوم سیروس قایقران فقید این طور نبود ، ملوان با شروع بازی دست به فوتبال احساسی بزند و با حملات انتحاری در پی جبران شکست در برابر استقلال باشد . آن چه که با سوت شروع بازی در تیم ملوان دیده شد ، حملات منطقی و دفاع از حملات تیم نساجی بود . به این خاطر که نساجی هم یکی از تیم های خوب لیگ برتر به حساب می آید و برای هیچ تیمی حریف آسانی نیست . به خصوص که یکی دو بازیکن خوب در خط دفاع و هافبک به ترکیب اضافه کرده بود . بازی خوب و چند حمله ی خوب از ملوان ؛ در نهایت در دقیقه ی 49 بازی تیم میزبان با ضربه ی سجاد بازگیر به گل رسید و در ادامه باز هم موقعیت ایجاد و به خوبی از دروازه اش محافظت کرد تا این بازی را با یک گل و سه امتیاز به سود خود به پایان ببرد .

حضور ملوان در رده ی دهم جدول بدین معنی است ، این تیم شایستگی‌اش فراتر از ماندن در جدول بازی هاست . این تیم می‌تواند در لیگ برتر به دنبال ماجراجویی باشد . به خصوص با فوتبالی که ارایه می‌دهد . حتی در برابر استقلال هم فوتبالی که این تیم ارایه داد ، شایسته ی تحسین بود . فوتبال ملوان بهتر از فوتبال‌هایی است که در برابر تیم های بزرگ تنها به دفاع کردن فکر می‌کنند . ملوانی که در برابر استقلال در پی ساختن و تدارک حمله و آزمایش توانمندی‌های خود در فاز تهاجمی بود ، به طور حتم پیشرفت خواهدکرد ، به این خاطر که در فوتبال دفاعی موفقیت محدود است اما در فوتبال تهاجمی تیم می‌تواند به پیشرفت های باور نکردنی و غیرقابل پیش بینی دست یابد . نمونه اش را در جام جهانی از سوی تیم مراکش دیدیم .

و حرف آخر ؛ ملوانی که مازیار زارع ساخته تیمی قابل احترام و پیشرفتی بیش از این است .

نوشته‌های تازه

فروردین 1403
ش ی د س چ پ ج
 1314151617
18192021222324
25262728293031
01020304050607
0809101112  

بایگانی‌ها