مالک داماش : اشتباهات مکرر حیدری برای خیبر شایبه‌برانگیز است

مالک باشگاه داماش گیلان مدعی شد که مدیرعامل و مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد پس از نیمه تمام ماندن دیدار تیم‌های فوتبال این دو باشگاه ، به رختکن تیم داوری رفتند .

ناصر زحمتکش درباره ی رای کمیته ی انضباطی فدراسیون فوتبال در پرونده ی دیدار نیمه‌تمام تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و داماش گیلان که با برتری 3 بر صفر خیبر همراه شد ، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت : این رای براساس گزارش ناظران و داور صادرشد و نمی‌توان به آن خُرده گرفت . در دیدارهای نیمه‌تمام ، نتیجه ی بازی به سود تیمی می‌شود که باعث بروز حاشیه شده است . متاسفانه این بهانه را دادیم و اگر نیمکت‌نشینان ما به زمین نمی‌رفتند ، این اتفاقات نمی‌افتاد .

وی با انتقاد از اظهارات رییس کمیته ی داوران فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد : خداداد افشاریان رییس کمیته ی داوران گفته بود که من بابت صحبت‌هایم اظهار ندامت کرده‌ام ، اما چنین کاری انجام ندادم ! من از داور عذرخواهی نکردم و فقط گفتم نیمکت‌نشینان داماش اجازه ی ورود به زمین را نداشتند . این داور (میثم حیدری) طی 9 ماه گذشته ، در سه برهه ی زمانی هر کدام به مدت چهار هفته محروم شده است .

مالک باشگاه داماش با بیان این که ذهنیتی منفی روی داور بازی با خیبر وجودداشت ، تصریح کرد : به افشاریان گفتم روی این داور ذهنیت وجوددارد که شاید باز هم اتفاقاتی به سود خیبر رخ دهد . شکی در اشتباه نیمکت‌نشینان نیست ، اما چرا وقتی داوران از زمین خارج شدند ، مدیرعامل و مالک باشگاه خیبر به رختکن داوران رفتند ؟ این مسایل باعث ایجاد شایبه می‌شود .

زحمتکش اشتباهات داوری را بخشی از بازی خواند و اظهارداشت : داوران ما زحمت می‌کشند ، اما اشتباهات مکرر این داور برای خیبر و نادیده گرفتن این اشتباهات شایبه‌برانگیز است . حیدری می‌خواهد خرابکاری خودش را به گونه‌یی بپوشاند و متاسفم که گفته مُشت خورده است . اگر او مُشتی خورده است ، تصویری از آن را در فضای مجازی منتشرکند .

وی با گلایه از تصمیمات داور دیدار خیبر – داماش یادآور شد : حیدری گفت که به صحنه ی برخورد بازیکن ما با دروازه‌بان حریف نزدیک بود ، اما 40 متر با برخورد در محوطه ی جریمه داماش فاصله داشت . داور می‌توانست به کسانی که وارد زمین شدند ، کارت زرد یا قرمز نشان بدهد و بازی را دنبال کند . یحیی گل‌محمدی در دربی سال گذشته به داور حمله کرد و از زمین اخراج شد ، اما بازی نیمه‌تمام نماند . داور به هر طریقی می‌خواست بازی ادامه پیدانکند .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها