صالح نیا : به آینده ی ملوان با نادر خوشبینم

مربی سابق تیم ملی معتقد است ، ترکیب جدید ملوانی ها و تمرینات شدید این تیم باعث شده تا انزلی چی ها یک بار دیگر به لیگ برتری شدن خوشبین باشند .

ملوانی ها که در هفته های پایانی لیگ دسته اول از صعود به لیگ برتر جاماندند ، این روزها به شدت سرگرم تمرینات آماده سازی خود هستند تا بتوانند با نتایج قابل قبول خود را به فصل هجدهم لیگ برتر برسانند . روزی دو نوبت تمرین ، حضور دست نشان در انزلی ، تکمیل شدن کادر بازیکنان و … باعث شده تا هواداران این تیم یک بار دیگر امید به صعود پیدا کنند و بار دیگر به حمایت از تیم بپردازند ، از جمله بهمن صالح نیا که از بزرگان فوتبال ایران محسوب می شود و این روزها پایه ی ثابت تمرینات انزلی چی هاست . عصر روز گذشته با او و در حاشیه ی بازی تدارکاتی ملوانی ها به صحبت پرداختیم .

به آینده ی ملوان با نادر خوشبینم

نادر دست نشان ، به حق یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشورمان به شمار می آید و تاکنون توانسته کارنامه ی خوبی از خود به جا بگذارد ، از این که “نادر” حاضر شده هدایت ملوان را بر عهده بگیرد ، خیلی خوشحالم و با توجه به جدیت و سختکوشی این مربی و بازیکنان ملوان در تمرینات به آینده ی تیم خوشبین هستم . او مربی کاربلدی است و من از عملکرد و رفتارش در کنار زمین و جدیتش در تمرینات خیلی خوشم می آید . او یک مربی شمالی است که به آب و هوای شمال نیز آشنایی کامل دارد . 

مایلی کهن تمرکزش را از دست داد

فصل قبل محمد مایلی کهن در ملوان زحمت زیادی کشید ولی با این حال نتوانست ملوان را لیگ برتری کند . او از جمله مربیان سالم کشورمان است اما نباید گرفتار مسایل حاشیه یی می شد . حاجی بخشی از وقت خود را صرف حواشی ، به خصوص فرهنگ سازی در فوتبال کرد ، در حالی که بهتر بود همه ی وقت خود را برای قوی شدن ملوان صرف می کرد و تمرکزش را از دست نمی داد .

حاجی مایلی دغدغه ی فرهنگی داشت

من بارها از مایلی کهن خواهش کردم همه ی وقتش برای ملوان صرف کرده و روی موفقیت و صعود این تیم تمرکز کند . البته دغدغه ی حاجی مایلی کهن مساله فرهنگی در ورزشگاه ها بود . او می خواست چند نفری که بعضاً در ورزشگاه ها بددهنی کرده و حرف های نامربوط می زنند را اصلاح کند . به ایشان گفتم امثال من و شما به عنوان مربی بهتر است رسیدگی به مساله ی فرهنگی را به صاحبانش بسپاریم و تمام وقت خود را برای تقویت و صعود تیم های مان به کار ببندیم .

بازیکن باتجربه ، یک فرمانده در میدان جنگ است

البته به نظرم دلیل اصلی ناکامی ملوانی ها این ها نبود ، مهم ترین دلیل عدم صعود انزلی چی ها ، جوانی بیش از حد تیم بود . اگر حاجی در کنار بازیکنان جوان و آینده دار ، یکی ، دو بازیکن با تجربه هم به تیم تزریق می کرد ، بهتر بود . حضور بازیکنان باتجربه باعث موفقیت هر تیمی می شود ، بازیکنانی نظیر پژمان نوری ، مثل فرمانده هان با تجربه و متخصص در بین سربازان جوان و کم تجربه در میدان جنگ هستد . 

با حمایت مالی راه صعود آسان تر می شود

برای این که ملوان بتواند به لیگ برتر صعود کند یک فاکتور مهم لازم است و آن پشتیبانی مالی است . خوشبختانه منطقه ی آزاد انزلی و شورای شهر که ورزش دوست هستند ، قول داده اند از ملوان حمایت کنند . اگر آن ها به قول شان عمل کنند ، طبعاً کار نادر و شاگردانش آسان تر و راه صعود هموارتر می شود .

"ورزش سه"

telegram

0 replies on “صالح نیا : به آینده ی ملوان با نادر خوشبینم”

  • blank
    sari
    1 تیر 1396 at 2:46 ب.ظ

    آقاي صالح نيا … ملوان . نامي با ارزش و نامي است كه سال ها براي اين آب وخاك جانفشاني نموده . اين نام هم مايه ی سربلندي گيلان و انزلي است و هم مايه ی افتخار ميهن به اين نام بايد آن قدر بها داده شود تا ذهنيت جهانیان به سمت و به اين نام با ارزش كشانده شود . همانند نام هاي بزرگ باشگاه هاي دنيا مثل باير مونيخ … اگر به هواداران اش بها داده شود و ايده و نظزيه ی هواداران اش گوش داده شود . اين باشگاه مي تواند جزو 5 باشگاه بزرگ دنيا باشد .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها