حفظ صدرنشینی با یک تساوی بدون گل

دیدار تیم‌ ملی ایران مقابل ازبکستان با نتیجه ی تساوی به پایان رسید .

تیم‌ ملی فوتبال ایران در ششمین دیدارش در گروه E مرحله ی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره ی آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت که این مسابقه با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت .

ترکیب تیم ایران : علیرضا بیرانوند ، شجاع خلیل‌زاده ، صالح حردانی ، محمدحسین کنعانی‌زادگان ، میلاد محمدی ، سامان قدوس ، امید نورافکن ، مهدی ترابی ، علیرضا جهانبخش ، سردار آزمون و مهدی طارمی 

ترکیب تیم ازبکستان : اتکیر یوسفوف ، عبدالکودیر خوسانوف ، فرخ سیفیف ، رستم آشورماتوف ، اوتابک شوکوروف ، اودیلیون خامروبکوف ، جلال‌الدین ماشاریپوف ، اوستون ارونوف ، شیرزد نصرالله‌اف ، الدور شومورودوف و حسین‌الدین علیکولوف 

دقیقه ی ۱۳ : مهدی طارمی با یک فرار پشت مدافعان ازبکستان صاحب توپ شد ، اما نتوانست ضربه ی نهایی را به سمت دروازه ی حریف بزند و توپ در اختیار دروازه‌بان ازبک قرارگرفت . در این صحنه داور اعتقادی به پنالتی نداشت .

دقیقه ی ۱۸ : عبدالکودیر خوسانوف از تیم ازبکستان به دلیل خطا روی جهانبخش اولین کارت زرد بازی را گرفت .

دقیقه ی ۲۱ : شوت از راه دور و کم جان سامان قدوس در اختیار یوسفوف قرارگرفت .

دقیقه ی ۳۳ : فرار پا به توپ خوب ارونوف به قلب دفاع ایران و ضربه ی زمینی این بازیکن با اختلاف بسیار کم و خطرناک از کنار دروازه ی بیرانوند به بیرون رفت .

دقیقه ی ۴۲ : امید نورافکن هم از پشت محوطه ی جریمه شانس خود را برای باز کردن دروازه ی ازبکستان امتحان کرد که ضربه ی او هم با اختلاف کم راهی اوت شد .

دقیقه ی ۲+۴۵ : ناهماهنگی مدافع و دروازه‌بان ازبکستان می‌رفت تا کار دست این تیم بدهد ، اما توپ از کنار دروازه ی تیم میهمان به بیرون رفت .

دقیقه ی ۴۶ : شوت پُرقدرت شوکوروف در دستان بیرانوند جای گرفت .

دقیقه ی ۵۰ : شوت روی پای شومورودوف از پشت محوطه ی جریمه دقت لازم را نداشت و به اوت رفت .

دقیقه ی ۵۶ : جهانبخش با حرکت تکنیکی چشم نواز تا پشت محوطه ی جریمه ی ازبکستان آمد و با پاس به عقب توپ را به نورافکن رساند که شلیک دیدنی این بازیکن با اختلاف کم از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت .

دقیقه ی ۵۷ : پاس در عرض طارمی را سامان قدوس استفاده نکرد و شوت نه چندان خوب او راه اوت را در پیش گرفت .

دقیقه ی ۵۹ : ضربه ی فنی امید نورافکن پس از دفع مدافع ازبکستان با ضربه ی سر راهی به چارچوب پیدانکرد و تبدیل به کرنر شد .

دقیقه ی ۶۳ : جهانبخش در سمت راست زمین سردار آزمون را راه انداخت که ارسال این بازیکن و ضربه ی سر کاپیتان تیم ملی با بدشانسی تبدیل به گل نشد و به بیرون رفت .

دقیقه ی ۶۶ : پاس رو به جلوی ترابی و شوت زمینی و فنی جهانبخش با اختلاف یک متری از دروازه ی ازبکستان راهی اوت شد .

دقیقه ی ۶۷ : پاس بلند از خط دفاعی را سردار آزمون با ضربه ی سر به ترابی رساند که پاس در عرض و شوت فنی عالی طارمی به تیرک عمودی اصابت کرد و در ریباند هم برخورد توپ با جهانبخش به بیرون رفت .

دقیقه ی ۷۶ : شوت ناگهانی علیکولوف از پشت محوطه ی جریمه را بیرانوند دفع کرد و در ادامه هم ضربه ی بی‌دقت اورونوف با اختلاف زیاد از دروازه ی ایران ردشد .

دقیقه ی ۷۸ : حمله ی خطرناک ازبکستان نزدیک بود تبدیل به گل شود که پاس در عرض اورونوف و ضربه ی فنی نصرالله‌اف با اختلاف کم از روی دروازه راهی اوت شد .

دقیقه ی ۸۰ : حرکت عجیب بیرانوند نزدیک بود کار دست تیم ملی بدهد که مهاجم ازبک از توپ به دست آمده در سمت راست زمین استفاده نکرد و توپ او به جناح مخالف رفت و در نهایت هم ارسال از سمت چپ و ضربه ی سر سیفی‌اف به گُلر تیم ملی رسید .

دقیقه ی ۸۸ : شوت پای چپ جهانبخش به تور کنار دروازه ازبکستان اصابت کرد .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها