سیدجلال ، پدیده ی تاریخ فوتبال ایران

سیدجلال به قدری در فوتبال ایران ماندگار بوده و تداوم داشته است که می‌توان از او در تاریخ فوتبال ایران به‌عنوان یک پدیده ی واقعی نام برد .

به نظرم سیدجلال حسینی یک پدیده است ، هرچند همیشه این لفظ پدیده را برای جوانان یا کسانی که به تازگی ظهور می‌کنند ، به کار می‌بریم اما من اعتقاد دارم که سیدجلال به قدری در فوتبال ایران ماندگار بوده و تداوم داشته است که می‌توان از او در تاریخ فوتبال ایران به‌عنوان یک پدیده ی واقعی نام برد .

رمز تداوم و ماندگاری او نیز در تمرینات منظم و سالم زندگی کردنش خلاصه می‌شود و تمام . در همه ی این سال‌ها کم تر بازیکنی را داشته و داریم که این مدل زندگی کرده و سعی در ماندگاری داشته باشد ، آن هم برای سالیان سال .

سیدجلال حسینی علاوه‌بر این که در زمین یک بازیکن و مدافع تمام‌عیار محسوب می‌شود ، از لحاظ اخلاقی نیز بازیکن منحصربه‌فردی است . او در عین بزرگی در تیم ملی و پرسپولیس با همه ی بازیکنان حاضر در زمین ، حتی جوان‌ترها ارتباط خوبی برقرار کرده که عواقب مثبت این ارتباط را می‌توان از لحاظ فنی به خوبی در مستطیل سبز مشاهده کرد .

سیدجلال حسینی کارش را در زمین مسابقه به نحواحسن انجام می‌دهد و ماندگاری‌اش نیز به همین دلیل بوده است . به شخصه نیز موفقیت‌های پرسپولیس که سیدجلال را باید به حق به‌عنوان یکی از ارکان اصلی این موفقیت‌ها نام برد به او و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم .

او نشان داده که می‌توان با زندگی سلامت و تمرینات منظم ، مثل خیلی از بازیکنان بزرگ دنیا سالیان زیادی در اوج فوتبال تداوم داشت . او تمام رفتارهای بازیکنان حرفه‌یی را داراست و اخلاق ، منش ، مسایل فنی و کیفیتش در همه ی این سال‌ها نشانگر عملکرد خوبش بوده و امیدوارم همچنان در فوتبال ایران ماندگار باقی بماند .

 

"ستار همدانی کارشناس فوتبال - روزنامه ی فرهیختگان"

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها