خداحافظی کاپیتان نوری برخلاف میل باطنی !

پژمان نوری با انتشار پستی در صفحه ی اینستاگرام خود به دلیل عدم تمایل سرمربی به همکاری با او از ادامه ی حضور در این تیم انصراف داد .

پژمان نوری پس از این که توسط محمد مایلی کهن از تیم فوتبال ملوان کنار گذاشته شد ، به خونه به خونه پیوست ولی با انتخاب نادر دست نشان به عنوان سرمربی ملوانی ها بار دیگر به این تیم بازگشت و طی فصل گذشته اگرچه ملوانان شرایط خوبی نداشتند ولی پژمان نوری به عنوان رهبر تیم تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار گرفت و گل های حساسی نیز برای تیمش به ثمر رساند .

با شروع فصل جدید پژمان نوری دیرتر از سایر بازیکنان همکاری خود را با باشگاه و فرهاد پورغلامی سرمربی جدید تیم آغاز کرد و قرارداد خود را به مدت یک فصل تمدید کرد ، اما در پایان هفته ی سوم رقابت های لیگ یک صحبت از جدایی کرده است .

نوری در صفحه ی اینستاگرام خود نوشته : « در دوران فوتبال حرفه ایم ، این افتخار را داشته ام که در تیم های باشگاهی و ملی زیر نظر مربیان بزرگ و نامداری کار کنم و به گواه همه ی آنان همیشه در خدمت تیم و نظر مربیان بوده ام . اما قبل از شروع این فصل به دلایلی که اکنون فرصت مناسبی برای پرداختن به آن ها نیست ، حضور من در تیم محبوبم مطابق خواست و نظر سرمربی محترم تیم نبود و ایشان بنا به ملاحظاتی با بزرگان باشگاه و هواداران ، تن به این امر دادند .

اما با توجه به موارد متعددی که در همین مدت کوتاه رخ داد ، به این نتیجه رسیده ام که با وجود توان فنی و انگیزه ی مضاعفی که امسال برای بر تن کردن دوباره ی این پیراهن زیبا در من هست ، برای حفظ احترام جایگاه سرمربی و کاپیتان ملوان بهتر است دست سرمربی تیم را در بهره گیری از بازیکنان مورد نظرش باز بگذارم .

هدف همه ی ما موفقیت ملوان و بازگشت تیم به لیگ برتر است و اگر این امر بدون حضور من در ملوان صورت می گیرد ، برای این اتفاق دعا می کنم و از همه ی هواداران درخواست می کنم مثل همیشه به حمایت از این تیم مظلوم بپردازند و درگیر حاشیه و اختلاف نشوند . »

همان طور که از متن خداحافظی نوری برمی آید ، این بازیکن 38 ساله برخلاف میل باطنی خود و به دلیل شرایط ویژه یی که در باشگاه ایجاد شده ، تصمیم به خداحافظی گرفته است .

 

"ورزش سه"

 

 

0 replies on “خداحافظی کاپیتان نوری برخلاف میل باطنی !”

  • حجت
    14 شهریور 1397 at 7:39 ب.ظ

    پژمان نوری یک بازیکن باتجربه ُ‌با تعصب و رهبر میانه ی زمین است و ضربات کاشته ی تعیین کننده ُپاس های گل و مدیریت خط میانی از ویژگی های بارز این اسطوره و سرمایه ی ملوان است . ملوان در لیگ ۱ می تواند از تجربیات و مهارت های ارزنده ی ایشان به خوبی سود ببرد و مهارت ها و توانمندی پژمان از کعبی ۳۹ ساله ، غلامی ۳۷ ساله و … ( لیگ برتر ) بسیار فراتر است . مگه اینیستا – ژاوی – رایول – کوارشما … ۳۸ سال ندارند و همچنان در حال فوتبال و حماسه آفرینی هستند . پورغلامی نباید این مهره ی ارزشمند و تاثیرگذار را از تیم براند و به سادگی از نام بزرگ این بازیکن فداکار که در بحرانی ترین شرایط ملوان را تنها نگذاشت ، بگذرد . هواداران به هیچ مربی چک سفید نداده و نخواهند داد . (پورغلامی) بهتر است از گذشته درس بگیرد و به دور از غرور و خودبینی به منافع ملوان و مردم انزلی بیاندیشد و تا دیر نشده جلوی ضرر را بگیرد …

  • blank
    احسان
    15 شهریور 1397 at 2:45 ب.ظ

    اصل موفقیت در لیگ ۱ استفاده ی توامان از تجربه و جوانی است . بی هیچ شک و شبهه یی تجربه و رهبری میلاد میداودی پا به سن گذاشته در لیگ آزادگان ۹۶ -۹۷ اسباب صعود نفت به لیگ برتر شد . نقش پژمان نوری در ملوان مشابه ی میداوردی و حتی موثر تر از آن بوده است و لازم است به ایشان فرصت داده شود چه به عنوان بازیکن چه به عنوان مربی کمکی . در هر صورت مربی گری در ملوان جایگاه آزمون و خطا نیست . انشاا… که پورغلامی ناکامی در تیم ملی جوانان را در ملوان تکرار نکند که فرصت برای ملوان تنگ است !

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها