پنج تیم گیلانی در مرحله ی یک شانزدهم نهایی جام‌حذفی

با پایان گرفتن مرحله ی سوم جام حذفی فوتبال ایران مشخص شد که 5 تیم از 32 تیم حاضر در مرحله ی یک شانزدهم نهایی جام حذفی گیلانی خواهند بود .

در پایان مرحله ی سوم جام حذفی فوتبال ایران (یک سی و دوم) دو تیم گیلانی داماش و چوکا موفق شدند تا با غلبه بر حریفان خود به مرحله ی بعد راه پیدا کنند .

بنابراین گزارش تیم دسته دومی چوکای تالش در تهران دست به کار بزرگی زد و موفق شد تا در ورزشگاه نفت تهرانسر مهمان خود تیم دسته اولی بادران را در ضربات پنالتی حذف کند و این در حالی است که بادران در فصل گذشته توانسته بود تا مرحله ی یک هشتم بازی ها صعود کند .

احمد الجبوری در دقیقه ی ۲۹ بادران را به گل رساند و چوکای تالش در دقیقه ی ۸۵ توسط رضا بهمنی گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند تا این دیدار به وقت های اضافه برود و در وقت های اضافه دو تیم موفق به گلزنی نشدند و در ضربات پنالتی ، چوکا تالش با خلق شگفتی و برتری ۴ بر ۳ مقابل بادران ، این تیم پر ستاره ی لیگ یکی را از جام حذفی کنار زد .

داماش گیلان هم که در لیگ دسته دوم حضور دارد ، موفق شد تا در ورزشگاه سردارجنگل رشت یک تیم دیگر لیگ یکی به نام قشقایی شیراز که دو سال پیش پرسپولیس را از جام حذفی کنار گذاشته بود با تک گل امید قربانی و با نتیجه ی یک بر صفر شکست دهد و راهی مرحله ی بعد شود .

به جز دو تیم داماش گیلان و چوکای تالش در این مرحله ، تیم های ملوان و شاهین انزلی نیز حضور داشتند که با خوش شانسی به قرعه ی استراحت خوردند تا بدون برگزاری مسابقه به مرحله ی بعد صعود کنند و با اضافه شدن تیم های لیگ برتری در این مرحله و حضور سپیدرود رشت حالا 5 تیم از مجموع 32 تیم مرحله ی یک شانزدهم نهایی جام حذفی گیلانی خواهند بود .

قرعه کشی مرحله ی چهارم (یک شانزدهم نهایی) جام حذفی یادواره ی آزادسازی خرمشهر در فصل 98-97 روز ‏دوشنبه 12 شهریور و راس ساعت 15 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ ‏و با حضور تیم های لیگ برتری و تیم های صعود کننده از مرحله ی سوم جام حذفی برگزار می شود .

تاریخ برگزاری مرحله ی بعدی این ‏رقابت ها در روز ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه خواهد بود و به دلیل تعدد تیم های گیلانی احتمال رو در رو شدن آن ها با یکدیگر در مرحله ی یک شانزدهم وجود دارد .

 

"ورزش سه"

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها