سقوط ملوان به لیگ یک ؛ تلخ ترین اتفاق

لیگ دسته اول فوتبال ایران با همه ی فراز و نشیب‌ها و حاشیه‌هایش با صعود نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران به پایان رسید .

به گزارش “سپید نیوز” ؛ “خبرگزاری فارس” در یک گزارش تحلیلی نگاهی دارد به فراز و نشیب تیم ها در لیگ یک فصل 97-96 ؛ آن چه در ذیل می آید ، نگاه تحلیلی “فارس” در ارتباط با تیم ملوان در این دوره است :

* شاید تلخ ترین اتفاق سقوط ملوان به دسته اول باشد . وقتی این تیم  به لیگ دسته اول نقل مکان کرد ، بیشتر فوتبالی ها از این موضوع ناراحت بودند ، ملوان یا قوهای سپید بندرانزلی با نادر دست نشان فصل سختی را پشت سر گذاشتند ؛ با همه ی کمبودها صبوری کردند تا این تیم را دوباره به لیگ برتر برسانند ، اما با ناداوری و مشکلات مالی ملوان در پایان لیگ با ۵۵ امتیاز در رده ی ششم قرار گرفت ، ملوان پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد اگر مسوولان کمی بیشتر دست به جیب شوند ، می توان ملوان را به عنوان تیم مدعی در سال آینده معرفی کرد . ملوانی که با آن پتانسیل هواداران نباید جایگاهش وسط های جدول لیگ دسته اول باشد . ملوان با نادر دست نشان را باید در بالای جدول و جزو مدعیان می دیدیم . ملوان راه پرالتهابی را طی کرد و مسوولان این باشگاه باید واکاوی کنند که چه مقدار ایراد فنی بر این تیم وارد بوده و چه مقدار کمبودهای مالی این تیم را از صعود دور کرد .

blank

blank

telegram

0 replies on “سقوط ملوان به لیگ یک ؛ تلخ ترین اتفاق”

  • blank
    فرهاد مجیدی
    13 اردیبهشت 1397 at 6:23 ب.ظ

    تفسیر بدی نبود ،،، اما باید راهکار میداد تا سیاسیون دست از سر این تیم بردارن ،،، انزلیچی ها و طرفداران ملوان در شهر های مجاور هم خوب میدونن دلیل کارشکنی آقایان مسوول ، از خصوصی نشدن ملوان در بیشتر موارد سیاسیه ، از موضع منفعلانه ی نیروی دریایی در عجبیم ، حداقل روی سی درصد سهم خودش باید نقش پررنگ تری اتخاذ کنه ، این مردم پشت سر نیروی دریایی هستن ، ……… شورای مثلاً شهر که به همه چی کار داشتن الاّ رسیدگی به شهر ، از این نمد چه کلاهی برای خودشون درست کردن ، هفده و نیم درصد سهام باشگاه به کسانی تعلق گرفت که از عمد و به نیت شوم تیم میلیاردی لیگ برتری رو با سقوط به دسته ی پایین تر به مبلغ میلیون معامله کردن !!! شما باشی شک نمیکنی ، خیانت رو لمس نمیکنی ، آخه چه قدر باید حقیرانه باشه وقتی بیت المال رو میبلعی …….. آقایان لطفاً از این کثافت کاری دست بردارین ، ملوان پنجاه ساله مال مردم انزلیه و خواهد بود ، از حلقومتون در میارن . نماینده ی محترم شهر انزلی !!! آقای خسته بند انتظار عموم مردم شفاف سازی در حوزه ی باشگاه ست ، اگر شما هم مقصر هستی بپذیر و جبران کن ، فرمانده ی محترم نداجا (امیر سیاری خدا خیرش بده همه جا از تیم ملوان حمایت کرد و خودش رو ملوانی میدونست) نمیدونم چه کسیه ؟ لطفاً تیم رو دریاب ، بارها به پیشکسوتانی که خیری برای تیم نداشتن و با چسب به صندلی ها شون چسبیدن ، اخطار کردیم برای بزرگی ملوان بی خیال بشین ، اجازه بدین فکر نویی تزریق بشه ، شما هر چه در چنته داشتین چه خوب (که هرگز ندیدیم) چه بد ؛ که همیشگی بود ، دیگه عملاً فایده یی برای ملوان ندارین ، از شهرهای دیگه یاد بگیرین اگر دلتون میسوزه . خدایا به ملوان ما رحم کن ، شر بدخواهان رو به خودشون برگردون . ایران ملوان .

  • blank
    sari
    15 اردیبهشت 1397 at 2:33 ب.ظ

    وقتي يكي از خواسته ی ساده ی ساكنين شهر انزلي را نمي توانند برآورده نمايند ؛ چه گونه مي توانيم انتظارات بالاتر را آز آقايان مسوولين داشته باشيم .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها